Recenze (77)
Maggie (2015)
Zkurvit film s Arniem, zombíkama, a post-apokalyptickým prostředím už chce velkou zručnost. Bohužel ji Hobson bezezbytku projevil.
Koleje osudu (2013)
Vyžehlené, učesané, čisté, neautentické, rozvleklé, banální.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Spíš než trojka je to horší remake dvojky.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Komukoliv, kdo dal méně, než 5 hvězd: máš to blbě, hňupe.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Pokud se Vám tento film líbí, gratuluji, nacházíte se v levé polovině Bellovy křivky.
Predátoři (2010)
Zásadní slabinu filmu spatřuji zejména v castingu. Brody působí nechtěně komicky, a jeho drsná poloha mu nesedí. Fishburn, coby osamělý trosečník, nejenže dokázal na cizí planetě přežít, ale rovnou i nelidsky ztloustnout. Zbytek obsazení je již jen typický cannon fodder. Mizerná kopie jedničky, ale ve filmové nouzi dokáže zabavit.
Průvodce (2008)
Zajímavý námět, ale zpracování je bohužel prodchnuto kýčem, hollywoodským manýrismem, a patosem. Tedy přesně tím, na co v asijské produkci nechci narážet.
Noc oživlých mrtvol (1968)
Jeden z těch filmů, u kterých člověk nechápe co na tom tehdy viděl.
Živí mrtví (2010) (seriál)
S1: 5/5, S2: 4/5, S3: 3.5/5, S4: 2/5
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Série 1: 4.5, 2: 3.5, 3: 2, 4: 2, 5: 3.5, 6: 2