Recenze (251)
Obhájce (2011)
Jak už tu někdo napsal...po dlouhé době konečně mezi tím vším komerčním 3D smetím nějaký kvalitní hollywoodský film, thriller. Výborná atmosféra, podpořená skvělým soundtrackem...každý den mám chuť si ten film pouštět znovu:D
Truman Show (1998)
Zatraceně geniální film o manipulaci, ale plných 5 to není.
Frekvence (2000)
Tyhle filmy jsem si zamiloval, sice teď nemám pětihvězdičkový pocit, ale vím, že je to jen kvůli mému oblíbenému Osudovému doteku, který jsem viděl dřív. Jinak vidět tohle jako první, ten pocit mám. A konec mi nevadil, u filmu, kde diváka přesvědčí zamilovat si celou rodinu, by mě špatný konec mrzel, za tenhle jsem rád.(Na druhé podívání mám konečně perfektní pětihvězdičkový pocit.)
Kick-Ass (2010)
První půlhodina skvělá. Seznámení se s Daveovým životem, rozhodnutí stát se superhrdinou a jeho první kroky. Ale potom s příchodem dalších "heroes" na scénu mi to celé začlo připadat dost zvláštní. Kombinace dětství a brutality mi v tomhle podání neseděla tak, jak měla. (VIDĚNO PODRUHÉ: nemám slov, tentokrát mi všechno sedlo, pořád dokola si pouštím soundtrack, prostě pecka)
Titanic (1997)
Velkofilmu takového formátu ani méně dát nemůžu, už kvůli té velkoleposti.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Moje první setkání s Leonem.Je to takový Tarantino šedesátých let, nebo Tarantino je Leonem dneška?
Věříme v Boha (2000)
Skvělé, přesně takhle nějak jsem si to vždycky představoval.
Opustíme vzory (2009) (studentský film)
Moc dobré, další motivace, přesně tohle si už měsíce říkám.
Psycho (1960)
Další trhák, na který jsem zapomněl.Rok 60?Pecka!Neuvěřitelně nadčasová kinematografie, velmi se blíží té dnešní, hlavně vizuálně(kamera).
Přátelé (1994) (seriál)
Nikdy jsem to nijak pravidelně nesledoval, proto nehodnotím celek, ale vždy když jsem na to v televizi narazil, smál jsem se od začátku do konce.