Recenze (251)
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Nejlepší celovečerák o Beanovi, tohle můžu vidět pořád.
Příběh Wendella Bakera (2005)
Ve skutečnosti 2 bráchové.Ve filmu na opačných stranách barikády. Dobré vidět.
Amélie z Montmartru (2001)
Skvělý vizuální počin mapuje počínání Amélie z Montmartu, když se rozhodne měnit lidské životy.
Hotel Rwanda (2004)
I takové filmy je občas třeba vidět a uvědomit si, že na světě je zlo a dobro, ikdyž jde oboum jen o peníze.
Krokodýl Dundee (1986)
Skvělý chlápek, ten Dundee. Vždyť je to celé vlastně jen o něm.
Rychle a zběsile (2001)
Beze smyslu. Ikdyž je zábava nesmysl? Film vlastně vznikl proto aby bavil. Sice tomu chybí jakákoliv podstata, nebo sdělení, ale baví, takže účel splněn.
Kick-Ass (2010)
První půlhodina skvělá. Seznámení se s Daveovým životem, rozhodnutí stát se superhrdinou a jeho první kroky. Ale potom s příchodem dalších "heroes" na scénu mi to celé začlo připadat dost zvláštní. Kombinace dětství a brutality mi v tomhle podání neseděla tak, jak měla. (VIDĚNO PODRUHÉ: nemám slov, tentokrát mi všechno sedlo, pořád dokola si pouštím soundtrack, prostě pecka)
Souboj Titánů (2010)
Žádný spád, žádné emoce, ani ty vizuální efekty mě nezvedly ze židle. Přitom je to téma s takovým potenciálem. Ale tenhle film mi přišel spíš jako loutkové divadlo.
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Geniální. Na první pohled možná zvrácená zábava v sobě skrývá tolik životních pravd.
Po čem ženy touží (2000)
Jak to vypadá, když se z mužského snu stane noční můra. Skvělá komedie.