Recenze (710)
Vyproštění 2 (2023)
Slabší než jednička, ale stále si stojím za tím, že ta akce je u obou dílů prostě skvěle dělaná - efektní, dynamická a zároveň vcelku uvěřitelná.
Medvěd (2022) (seriál)
To jsem takhle na dovolený na Královéhradecku večer neměl co dělat, a tak jsem na Disney+ vybral po chvilce úvah úplně random seriál a začal na něj koukat. A překvapil jsem sám sebe - skvělej, neotřelej seriál z nezvyklýho kuchyňskýho prostředí, navíc s nevtíravým, nenápadným, nenuceným, ale o to více úderným humorem. Začali brilantně, tak teď už jen udržet laťku. Šťastná trefa.
Na pivo do první linie (2022)
Film, kterej se zprvu tváří jak zhovadilá komedie, ale docela rychle toho zanechá a stane se z toho docela dost vážný drama. Nečekal jsem.
Bitva u Midway (2019)
Od Emmericha jsem nečekal nic jiného, než tunu přehnaných efektů, což se taky splnilo. Vizuálně je to filmová obdoba herního Call of Duty. A taky zamrzelo obsazení od pohledu krajně nesympatického Eda Skreina do hlavní role, což navíc v kombinaci s jeho dialogy vytvořilo vážně nepříjemnou kombinaci. Na straně druhé si dali záležet s řadou různých faktografických detailů, což jsem u takovéhle vizuálně zaměřené podívané nečekal. A stejně tak potěšilo i to střídmé vyobrazení Japonců. Celkově vzato příjemná podívaná.
Tetris (2023)
Zajímavá, leč samozřejmě v mnohém přehnaná dramatizace tohoto i tak působivého příběhu. Nicméně filmy s Taronem Egertonem v hlavní roli mne zatím snad nikdy nezklamaly. A ten vizuál - geniální!
Mythic Quest: Raven's Banquet - Season 3 (2022) (série)
Po zdařile našlápnutých prvních dvou sériích, přišla třetí série, která byla až na výjimky zpatlaninou, která mi přišla prakticky bez konceptu. Vtipy se tu smrsknuly bezmála jen na nějaké hyperkorektní narážky a různé woke, gendrové a jiné ptákoviny. To sice bylo i v prvních dvou sériích, ale tam byly tak nějak docela dobře vyvažovány jinými věcmi. Třetí série je bez pochyby nevyužitý potenciál. Jedinou výjimku tvoří 7. epizoda, která byla naopak příjemnou změnou. Třeba to 4. série napraví.
Myši patří do nebe (2021)
Na české poměry nevídaný snímek. Kouzelné, a troufám si říci snad až dokonalé vizuální zpracování, a navíc snímek pro děti, který má hlavu a patu a je v něm ukryto mnoho mouder. Smekám!
Luther: Pád z nebes (2023)
Hlavní zápletka není zas tak špatná, ale film je protkaný od začátku do konce nelogičnostmi - a to dost výraznými. Přitom stačilo málo, a mohla z toho být podařená, atmosférická záležitost. Takhle to ale působí strašně křečovitě.
Na západní frontě klid (2022)
Jestli nějaký film ukazuje absurdní a zároveň naprosto tragickou realitu války - a zejména té první světové - je to právě tento.
Trpaslík (2017) (seriál)
Geniální ptákovina z pera režiséra Prušinovského!