Recenze (30)
Zkažená úča (2011)
Naprosto průměrná komedie.
Brubaker (1980)
Perfektní drama! Redford ve vrcholný formě Vás donutí doufat, že se mu ten bordel povede napravit!
Kouzla králů (2008) (TV film)
Na kýbl plnej exkrementů bych se stoprocentně vydržel dívat dýl, než na tuhle hereckou onanii.
Nespoutaný Django (2012)
Z Tarantina rozhodně nestříkám, nicméně tohle byla vcelku zábavná oddechovka s klasicky nadupanym obsazenim. KKK mě rozsekali.
Já, padouch 2 (2013)
Slabší než jednička, ale i tak jsem se vcelku pobavil.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Proč vůbec berou do ruky ty bouchačky, když s něma netrefí ani stodolu? AKA "Pif paf ždímáme dokud to jde!" Pro příště přidat buchty a káry.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Aneb jak to vypadá, když si autoři filmu řeknou: "FUCK LOGIC! LET'S DO THIS!" a scénář píšou nejspíš děti. Bolí z toho oči a mozek!
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Asi jsem už moc starej na to, aby mě něco takovýho bavilo.
Bitevní loď (2012)
Vizuálně to vypadá tak nádherně a přitom je to tak tupý! Hloupý dialogy a stupidní hlášky to hrozně shazujou. Skvělej příklad promrhanýho potenciálu. Mimozemšťani nemaj KOULE!
Útěk z MS-1 (2012)
Za mě totální odpad, který jsem po cca. dvanácti minutách vypnul. Děkuji, ale takhle ne!