Recenze (148)
Zakázaná zóna (2010)
Čtyři hvězdy. Kdo není ulítlej na nízkorozpočtový post-apo road movies jako já, odečte hvězdičku.
Zelená zóna (2010)
Srovnání s Bournem to s nesnese a příběh je celej dost na hlavu (zřejmě způsobeno předlohou). Ale je to skvěle natočený, dobře zahraný a s oslnivou výpravou a efekty. A hraje tam Matt Damon.
127 hodin (2010)
V hlavní roli kámen.
Andělé a démoni (2009)
Paradoxně lepší než šifra.
Ctihodný občan (2009)
Kdyby dotáhli závěr, dal bych čtyři, ale bez pořádnýho konce to nemá smysl.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Je mi líto, fakt jsem se snažil.
District 9 (2009)
Bizarní.
Jonesovi (2009)
David Duchovny vypadá pořád lépe a lépe, to víme všichni. Ale že Demi Moore vypadá pořád lépe a lépe (asi jí svědčí rozchod s hezounkem Kutcherem), to je pro mě novinka. Každopádně zajímavej nápad, kterej je bohužel zabitej nepřesvědčivým, nezajímavým a předpokládatelným koncem. Celkově ale stojí za shlédnutí.
Odvážné palce (2009) (pořad)
Poslouchám teprve tak rok, tudíž kombo Baldýnský + Fuka nepamatuju. Nechápu, co tady v hodnocení mají proti Ivě Přivřelové, já ji mám rád, i když jsem si ji z rádia představoval malinko jinak. Míň hipsterský než konkurenční Čelisti na Wave, se kterými vytváří dokonalou rovnováhu v českém filmově-podcastovém univerzu. A POŘIĎTE SI, SAKRA, NORMÁLNÍ RSSko. Dík.
Pan Nikdo (2009)
Nehorázně dlouhej nesmysl.