Recenze (1 651)
Útěk do Mexika (1994)
Stará dobrá klasika s fešným Alecem a sexy Kim... Akční tuctovka z 90. let..
Flash (2023)
Jedna hvězda za M. Keatona jako Batmana a jedna za soubojovou část se Zodem... Jinak u mne největší problém je E. Miller, který je mi vyloženě nesympatický a zařadil se tak vedle A. Garfield, E. Redmaynea a N. Cagea a rozšířil tak mou skupinu hereckých nesympaťáků. Nehledě na to, že rádoby vtipné scény jsou vyloženě trapné...
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Opět se potvrdilo, že v universu Marvel jde o nejvydařenější, nejvtipnější a nejzábavnější sérii s opakovaně nejlepším soundtrackem a hereckým obsazením, které baví a nepřestalo nudit. Jen tak dál...snad jim to vydrží...
Dárek (2015)
Co se filmu nedá odepřít je dobrý a zajímavý příběh, dobré herecké obsazení a celkové provedení. Tak proč jen tři hvězdy? Vyloženě mne to nevtáhlo, chyběl mi tam nějaký vyloženě adrenalinový moment, napětí, které by se dalo krájet....ono to bylo dobré, ale...
Dívka v pavoučí síti (2018)
C. Foy byla velice dobrá a celkově tento snímek byl fajn... Holt, když navazujete na úžasnou N. Rapace a původní skandinávskou trilogii, tak se nemůžete ubránit srovnání a upřímně....původní tři filmy to byl nářez... Tento film nedělá rozhodně výše zmíněné trilogii ostudu, ale je o tu jednu hvězdu níž...
Pavučina lži (2020)
Hodnocení nelže...je to opravdu slabé...míněna zápletka/příběh...bojové scény byly ucházející, ale nic víc...
Dítě číslo 44 (2015)
Ze samotné knižní předlohy ve filmu moc nezbylo...jinak stojí za zmínku české lokace, hvězdné herecké obsazení a absurdita tehdejšího SSSR... Výborný T. Hardy a J. Kinnaman. Na kouknutí dobrý...
Lesní duch (1981)
Před 40 lety to musela být pecka, ale teď už některé ty triky a masky vypadají spíše směšně... Každopádně i přes starý lifting musím uznat, že atmosféru to má dobrou a i dnes to umí zaujmout....což není u takto starých horrorů obvyklé...
Delirium (2018)
Asi se na mne musí víc polopatě...za mne nepochopeno...nedal jsem pointu a chuť dívat znova není, protože až na pár psycho scén a Genesis Rodriguez není na co koukat... Nezajímavé
Angličanka (2022) (seriál)
Úžasná záležitost! Bylo to tu napsáno již 100x, ale i já musím zmínit vizuální stránku, kdy v každém dílu bylo přes 20 scén, které by si zasloužily zastavit, vytisknout a pověsit na zeď...nádherná práce! Jinak velice poetická westernová série, která ukazuje bez obalu syrovou skutečnost při osídlování Divokého západu...z některých scén mrazí v zádech. No a obsazení a herecké výkony jsou třešnička na dortu...a to nejen ústřední pár E. Blunt a Ch. Spencer, ale v podstatě každá postava, která se tu objeví. Za mne bych dal trošku víc akce...ale je to i tak strašně dobré...