Recenze (1 651)
Drahokam (2019)
Za posledních cca 30 až 40 minut by si tento film zasloužil 5*...ten konec byl absolutně adrenalinový a samotný závěr šokující v dobrém slova smyslu. Škoda té hodiny a půl, kdy to nebylo prostě ono a nebavilo mne to...bylo to uřvané, uhádané... Sandler si zaslouží poklonu za ten výkon 👍
Mrtvý bod - Série 2 (2016) (série)
Za mne o fous lepší než první série a poslední díly jsem si vyloženě užíval... Parta zůstala stejná, přidal se Roman, což bylo velké osvěžení a závěr slibuje zajímavou třetí sérii... Jen si říkám, že asi není lehký pracovat pro tuhle NY pobočku FBI...těch mrtvých agentů tam bylo teda hafo...až mi to přišlo jak vraždy v Midsomeru... 😀
Asteroid City (2023)
Vůbec nevím, co si o tomto snímku myslet...přišlo mi to spíše jako divadelní představení s excelentním hereckým obsazením...to by tomuto filmu mohl závidět každý jiný... Herci si to asi užili po těch všech vážných, akčních rolích, ale já se moc nebavil a dokoukal jsem to spíše jen ze zvědavosti...
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Nebavilo...přijde mi, že Netflix má na tento druh filmu šablonu, kterou přiloží, obkreslí a jen nahradí jedny herce za druhé... Gal mne opět nepřesvědčila jako akční hrdinka, prostě jí to nevěřím a pak jde dobrý pocit ze snímku dolů... Vizuál taky nic moc...už Gray Man stál za prd...a nepoučili se...
Sisu (2022)
Neskutečně hutná, syrová a surová řezničina z laponského severu. Konec je vyloženě přehnaný, ale baví to a hlavní hrdina je děda sympaťák a člověk mu při tom masakrování nácků fandí. Pobavila dívčí popravčí četa 👍
Otevři oči (1997)
Jedna hvězda za P. Cruz a druhá za geniálních posledních 20 minut... Bohužel mi to nevynahradilo předchozí hodinu a půl zmatečného a nejasného příběhu...bylo to na mne příliš rafinované a nebavilo mne to...
Ostře sledované vlaky (1966)
A mě to docela pobavilo....taková absurditka...přišlo mi to jako mix Hoří má panenko a Homolků...dialogy o ničem, ale o to víc baví, Neckář dobrý, bavila mne postava pana Brodského a přednosty. Jsem rád, že jsem konečně viděl...
Westworld - The New World (2020) (série)
Série, která mne vyloženě bavila a nebýt posledního dílu, kde se nakoupil nesmysly a akční scény byly vyloženě k smíchu, tak bych hodnotil 4* Stále platí, že kvantita postav a dějových linií přebíjí kvalitu a to je škoda...
Orel přistává (1976)
Skvělé obsazení, zajímavá zápletka, ale nějak mne to nebavilo, dlouhé... Před lety možná skvělý film, aktuálně některé scény k pousmání...hlavně ty akční...
Do posledního dechu (2016)
Neurazí...trošku se to vleče, Ch. Pine je nijaký a co mne nejvíc zaujalo, jak tam v té vodě nebyla nikomu zima :-) Možná až na konci tam bylo pár záběru na promrzlé námořníky, ale během prvních dvou třetin filmu se tam zvesela proháněli po pás ve vodě kolem motorů tankeru a nic... Ale přiznám, že v tom okamžiku, kdy našli co hledali a z těch mega vln, jsem měl opravdu mráz po zádech ...