Recenze (1 651)
Nezvěstná (2023)
Zvláštně udělaný, ale dobrý film 😆 Jako celou dobu děj sledujete prostřednictvím displeje počítače... A přesto je to fajn a dává to smysl. Jen musíte být rychlí a stíhat všechny ty 'bubliny' , co v průběhu vyskakují na obrazovce... Dobře vypointované 👌
Oppenheimer (2023)
Všichni čekali dech beroucí záběry výbuchů atomovek a ono kulový...v podstatě jde o ´povídací´ film, který kromě životopisného a historického popisu padá trochu do politického dramatu...prostě víc kecání než akce... Za mne druhá polovina vylepšuje dojem z té první, kdy jsem potřeboval zkousnout tu formu. C. Murphy boží...v podstatě neslezl z obrazu...byť, jak říká moje žena, má jen jeden výraz tváře a xichtí se tak pořád stejně... Bavilo, ale jednou a dost...
Papežův vymítač (2023)
Tři a půl a protože se zaokrouhluje nahoru, tak dám čtyři. Bylo to vizuálně hezké, R. Crowe skvělý, F. Nero jako papež luxus, hudba a lekačky nadprůměr...co mi to zkazilo, tak byl moc přehnaný a přehráný závěr..to bylo jako z Avengerů, kdy taky vždy neuhlídali, že méně je více.. Jinak souhlasím, že tu dlouho nebyl tak kvalitně udělaný vymítačský snímek a díky za něj!
Případ se štěnicí (2023) (TV film)
Musím se přidat k většině zde hodnotících...nebylo to ono a jedná se o (zatím) nejslabší případ Horáce a Konstábla... Pominu-li zcela nesympatické a dle mého zbytečně do extrému vyhnané 'vzorky' mládeže, tak mi nejvíc asi vadily neukončené nebo zbytečné dějové linky, které nikam nevedly a sloužily asi jen k natáhnutí stopáže...viz návštěva chuligánů u Horáce doma. Pro pány Preisse i Matáska...a vlastně i nás diváky nezajímavý a zbytečný díl...
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Nebavilo...přijde mi, že Netflix má na tento druh filmu šablonu, kterou přiloží, obkreslí a jen nahradí jedny herce za druhé... Gal mne opět nepřesvědčila jako akční hrdinka, prostě jí to nevěřím a pak jde dobrý pocit ze snímku dolů... Vizuál taky nic moc...už Gray Man stál za prd...a nepoučili se...
Renfield (2023)
Blbina, ale zábavná blbina, která si nehraje na nic víc a prostě jen baví...což bývá problém u jiných filmů, které se tváří moc vážně a chtějí působit jako umělecká díla...tady to vzali s vtipem, nadsázkou a bez zbytečných časových vyplní (díky za 90 minut stopáže) a navrch s N. Cagem! Nemám ho rád, ale tady to jeho přehrávání nevadí a očividně mu zakázali ty jeho psí smutné oči... Děkuji!! Sice je tu ta hrozně užvaněná a nesympatická Awkwafina, ale se zatnutymi zuby ji lze zvládnout...
Rychle a zběsile 10 (2023)
Už je toho moc....nebaví to, je to přeplácaný a chvilkami směšný. Paradoxně víc baví, když tam nejsou ty scifi honičky...jako vyloženě akce v Římě mi hned ze začátku film znechutila. Kladně hodnotím snad jen ten zástup hvězd - H. Mirren, J. Statham, Ch. Theron, J. Momoa nebo J. Cena. Nic víc se kladně asi hodnotit nedá... A ten neuzavřený konec...ach jo...
Saw X (2023)
Ale joooo...po všech těch trapných dílech (cca od 4 výš)..zase díl na který se dalo koukat bez kroucení hlavou. Odmyslím-li si první hodinu, která byla o ničem a fakt, že Jigsaw už ani nevím pokolikáté oživl (ano, vím, že děj se odehrává mezi prvním a druhým snímek...proč tedy Saw X a ne Saw 1,5??), tak to na film, který zaujme jen nechutným mučením docela šlo a času nelituji.
Sestra II (2023)
Jednička byla prostě boží od samého začátku...když si i dnes vzpomenu na scénu s těmi zvonečky na hřbitově, běhá mi mráz po zádech... Tady? Nic! Tohle pokračování je hovadina v které (odmyslím-li si úvodní scénu) hodinu trvá než se začne něco dít... Většina scén v naprosté tmě, kde není nic moc vidět, nemá to hlavu ani patu, Valak se v podstatě ani moc neukáže a pak ten Kozel...to jako vážně?? Obrovské zklamání...
Sly (2023)
Co si budeme povídat, když vyšel dokument o Arnoldovi, byla otázka ne ´jestli´ ale ´kdy´ se objeví něco o Slyovi :-) A je to tu.... Za mne byl Arnold zábavnější a asi víc splnil, co jsem od dokumentu tohoto ražení čekal...historky z natáčení, něco ze soukromí atd. To mi tady dost chybělo. Sly je vážnější a nějaká sranda, odlehčení trošku chybí... Ale klobouk dolů..je jedním z mých filmových hrdinů dospívajících let. Když jsem viděl posledního Ramba, tak sem byl na konci dojat... Člověk s Rambem/Rockym vyrostl. Pro mne je to frajer, který se z ničeho...z nuly stal hereckou legendou. On a Arnold budou vždy čnít nade všemi ostatními...