Recenze (1 651)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Podle mne nezasloužené nízké hodnocení. Možná to bylo o kapku horší než první dva díly, ale pro mne rozhodně zábavnější než poslední Doctor Strange a jeho multivesmír, Black Widow nebo Wakanda... Za mne povedené a koukatelné...
Apokalypsa (1979)
Pro mne průměrný film, který mne kromě již legendárního náletu na vesnici a mimořádně vyšinutého M. Branda ničím nezaujal...rozhodně ne víc než jiné válečné filmy.
Appaloosa (2008)
Od hereckého ansámblu Harris, Mortensen, Zellweger a Irons jsem čekal rozhodně víc než tuhle nudnou polízanici. Film postrádá 'filmové charisma'. Možná ještě prvních dvacet minut vypadá nadějně, ale pak dorazí Renée a všechno kvalitní jde do kopru... Docela zklamání...
Arachnofobie (1990)
Tenhle film si pamatuji z dětství a vím, že jsem kvůli němu pár nocí nespal :-)
Arctic: Ledové peklo (2018)
One man show M. Mikkelsena, který by si s ohledem na Oskara, kterého získal Di Caprio za Revenanta, zasloužil rovnou Oskary tři. Ale u hereckého výkonu všechno končí... Mads si to musel užít, ale absolutně nechápu smysl vzniku tohoto filmu..absolutně zbytečný a o ničem...
Argo (2012)
V poslední době mám problém s filmy, které vyhrály Oscara v hlavní kategorii....nějak mne úplně nedokážou oslovit. Možná je to tím, že mám přehnané očekávání a pak přichází zklamání. Tento snímek na výbornou zpracovává historickou událost a klobouk dolů za to, jak se to podařilo a natočit se to asi lépe nedalo. B. Affleck se zdá je mnohem lepší režisér než herec...no konečně se našel a snad i v budoucnu nám bude dělat radost. Nicméně ani tentokrát se nemohu zbavit dojmu, že mi tam něco chybělo...něco co by mne vrazilo do křesla a na film bych ještě nějakou dobu vzpomínal...u tohoto se to i přes zjevnou kvalitu nestane...
Archive 81 (2022) (seriál)
Žádný zázrak...hlavně začátek měl velice pomalý a nudný rozjezd a konec byl vyloženě odfláknutý. Jinak atmosféru to mělo a pokud jste si zvykli na neustále přeskoky mezi jednotlivými časovými rovinami, tak si šlo seriál užít.... Jo a koukal jsem na verzi s českým dabingem a ten byl fakt hrozný, takže doporučuji originál...
Armáda jednoho (2009)
Nějak sem nepochopil, proč byl tento film vlastně natočený a hlavně jak takový herec jako C. Gooding Jr. mohl kývnout na účinkování v něm...asi šlo o dost dobrý honorář jinak si nedokážu představit proč by v takovém paskvilu hrál. Hrůza...
Armáda lupičů (2021)
Taková oddychovka u které bych vypíchl nádhernou N. Emmanuel, skvěle zahraného 'troubu' v podání M. Schweighofera, pražské lokace a fakt, že když se děj odehrává v ČR, tak se tu mluví česky, když ve Francii, tak zní francouzština a ne všude poblbaná angličtina...za to palec nahoru a jedna hvězda...jinak bych dal jen dvě. Konec byl hloupý, ale s ohledem na Armádu mrtvých to asi nešlo jinak...
Armáda mrtvých (2021)
Velké těšení se a velké zklamání na konci... Z té příšerně dlouhé a zbytečné stopáže bylo fajn asi 40 minut čistého času, kdy byla akce a jeden headshot střídal druhý. Neříkám, že tam nebylo pár fajn nápadů a momentů, ale negativa převládají... Nesedí mi ani herci...nejak k sobě nepasovali a nebyli to sympaťáci, kterým by člověk fandil...snad s výjimkou N. Arnezedzer. To, že pan Vanderohe nevytáhne pořádně ani jednou tu svou kotoučovou pilu beru skoro až za hřích... Velký potenciál, ale nelíbilo se mi to...