Recenze (1 651)
Armageddon (1998)
Nemyslete, vypněte mozek, nesnažte se pochopit zjevné nesmysly a nestandardní chování 'kosmonautů' a budete se parádně bavit. Nesmíte prostě tento film brát vážně a pak vám ani nepřijde divný, jak hnedka po přistání jsou všichni astronauti schopní jít či běžet po svých. B. Willis je prostě tvrďák se vším všudy a zachrání nás i před obřím meteorem a já mu a jeho bandě vždy neskutečně fandím. Parádní filmeček na odreagování a pobavení...
Arnold (2023) (seriál)
Pro mou generaci je Arnie Bůh 👍 Většinu věcí jsem si již přečetl v jeho knižním životopise, ale i tak jsem ho zase rád viděl a některé věci si znovu připomněl. A teď už si jen počkat s čím přijde Sly... 😂
Arn - Riket vid vägens slut (2008)
O fous lepší než první díl...film hezky plyne a baví. Příběh je srozumitelný, nestává se jak už v poslední době bývá zvykem, že se skáče tam a zpátky v ději a po chvíli nevíte která bije. Překvapivě mi nevadila ani švédština, spíše naopak...dodávala filmu v severském prostředí na zajímavosti.
ARQ (2016)
Možná originální nápad, ale strašně nudně a nezáživně pojaté a natočené...amatéřina a nízký rozpočet z toho kouká až moc výrazně...
Artemis Fowl (2020)
Neurazilo mne to a divím se tomu nízkému hodnocení. Nejsem ovlivněn knižní předlohou a tak nemůžu být zklamán porovnáváním...na druhou stranu mi chybí znalosti o fungování 'druhého' světa, což v tom filmu jde poznat a semtam to zaskřípalo. Za mne...akční, digitálně výborné a i zábavné.
Asteroid City (2023)
Vůbec nevím, co si o tomto snímku myslet...přišlo mi to spíše jako divadelní představení s excelentním hereckým obsazením...to by tomuto filmu mohl závidět každý jiný... Herci si to asi užili po těch všech vážných, akčních rolích, ale já se moc nebavil a dokoukal jsem to spíše jen ze zvědavosti...
Atlantis: Milo se vrací (2003)
První díl přinesl svěží vítr do stagnujících vod animovaných filmů pro děti...tohle druhé pokračování je však jen smradlavý závan od kanálu...
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Překombinované, zamotané a nepřehledné...dvě lepší bojové scény a sexy Ch. Theron...jinak nic moc...kvalitně udělaný trailer, ale samotný film průměr...
Ať žije život (1984)
Zvláštní film u kterého si tak pětkrát řeknete 'AHA, už vím jak to tam je', ale vždy vás následující scéna uvedene v omyl anebo ukáže jiným směrem, abyste nakonec zcela zmateně zůstali hledět na ubíhající titulky na konci filmu....kdybych se na konci lehce neztratil, pak by to bylo o hvězdu víc. Jo a fascinující hudba...
Auta 2 (2011)
Budu hodnotit z pohledu spokojenosti dětského diváka a tady sem slyšel, že tento druhý díl jim přišel možná o kousek lepší než díl původní..smích byl důkazem . Zvlášť začátek ve stylu Mission Impossible byl skvělý a vlastně celá myšlenka tento díl pojat jako takovou kreslenou bondovku mi přijde jako dobrý tah, Jak říkám...nemusí se to líbit (asi hlavně intelektuálům), ale jedná se o film pro celou rodinu ze kterého budou prckové nadšení.