Recenze (1 651)
Duna (2021)
Vizuální a hudební mega filmový skvost roku 2021...předlohu jsem nečetl, původní film neviděl a tak jsem asi neměl ani možnost vytvořit si dopředu nějaké předsudky a averzi. Po všech těch Marvelovskych 'omalovánkách' konečně sci-fi, které má 'koule' a zaslouží si pochvalu... Těším se na pokračování!
Být Jamesem Bondem (2021)
Pro fanoušky Bonda v podstatě povinnost ať už máte Daniela rádi nebo ne...a když ne, tak si ho po tomto filmu oblíbíte 😁 Pro mne nejlepší 007 v historii. Velké díky za ty bondovky a Skyfall zvlášť!
Obhájce (2011)
Film podle mého gusta....super soudní drama se skvělým příběhem a herci ve vrcholné formě 👌 Miluji tyhle rozplétačky, kdy jen koukáte na všechny ty kličky, zvraty a nápady...kdy vám kousek po kousku dávají kousky do té zapeklité skládačky až to ve finále všechno do sebe zacvakne....a vy jen vydechnete 'božííí'...
Zaříkávač koní (1998)
Nádherný film...jeden z těch, které můžete vidět opakovaně a vždycky pohladí na duši.
Clarksonova farma (2021) (seriál)
Tohle byla bomba 😆 Jako už v Top Gearu byl Jeremy skvělý, ale tady tomu ještě přidal a já se na každý díl strašně těšil a moc jsem si ho užil a dost se zasmál aneb jak udělat zemědělství atraktivní pro zemědělsky nevzdělané...
Sigma stoletá (2020)
Krásný sportovní dokument, který nám můžou ostatní kluby a jejich fanoušci jen závidět.... Hezké vzpomínky, kdy jsme s tátou chodili na Sigmu více méně pravidelně a zažili na tribuně ty úžasné zápasy s Hamburkem, Realem, Dortmundem apod... Jednou ten titul beztak vyhrajeme! SIGMA!
Zulu (2013)
Exceletně temný a drsný thiller/krimi, kde doslova září F. Whitaker a hodně překvapivě dobrý O. Bloom. Film šlape a v podstatě nemá hluché místo...naopak vás dokáže šokovat, některé scény jsem opravdu nečekal... Za mne plná palba!
Piano (1993)
Samotný film je za 4*, ta pátá je za hudbu...
Ben Hur (1959)
Prostě VELKOFILM jak má být se vším všudy...herecké obsazení, výkony, příběh, výprava a bohužel trošku i stopáží, ale ve finále to uteče a zůstane hezký pocit, že jste se na ty cca 3,5h stali součástí dějin kinematografie...
Finanční krize (2010)
Hnus, velebnosti....finanční svět před celosvětovou krizí odhalen do posledního detailu...špína, machinace, korupce a jeden hajzl vedle druhého na nejvyšších místech, jejichž vědomá jednání stála spoustu lidí úspory, zaměstnání, budoucnost....a oni se smějí, nikdy nebyli a nebudou potrestáni a žijí si v nebývalém luxusu... Z USA se stalo semeniště celosvětových problémů - finanční krize, BLM hnutí, MeeToo.... Po knize Too Big to Fail další střípek do mozaiky nedokonalosti finančních a bankovních institucí a regulačních autorit.