Recenze (116)
Pavouk (2002)
Film pomalý a o ničem, ale přesto mě zaujal. Celý film je takový koncert pro Ralpha Fiennese a ostatní postavy mu hrají jen vedlejší housle a to celkem slabé- s vyjímkou Gabriela Byrnea. I přesto, že tento film je drama jsem se u některých scém bavil.
Spalovač mrtvol (1968)
Úchvatné, když jsem se na tento film díval poprvé neměl jsem ani ponětí o čem tento film je a proto se mi to tak moc líbilo ještě víc. Rudolf Hrušíncký je naprosto dokonalý jako lehce ovlivnitelný psychopat. Je to jeden z nejlepších českých filmů s vyjímečnou kamerou a střihem.
Legenda o Zu (2001)
Místy velice povedená záležitost a dokonce ubíhá ve svižném tempu, ale ten příběh není opravdu pro leda koho. PS: nedávno jsem viděl originál a je o dost lepší, vřele doporučuji
Americký samuraj (1992)
Už to, že obal DvD hlásal nejlepší film ve svém žánru mě mělo odradit. Bitky v aréně jsou docela slušně brutální, až na tu konečnou- nejhorší finální souboj co jsem viděl.
Pravá blondýnka 2 (2003)
První díl jsem docela snašel, ale tohle je vrchol nevkusu a to naprostý vykradení jedničky je taky hruza. Rovněš to bylo poprvé co jsem v kině spal.
Všechny prima holky (2003)
Jeden z těch opravdových filmů, film plný věrohodných citů a situací. Hlavní hrdina je jen kluk, není na něm nic extra a ani není moc hezký. Hlavní hrdinka je trochu praštěná a blaznivá, prostě normální holka. Je to obyčejný film vyprávěný zvláštním stylem. Opravdu se dá říct, že film je poetický obsahuje mnoho krasných scén, ale můj dojem zkazil onen závěr filmu o kterém si musí člověk udělat vlastní názor- zůstali s polu, nebo ne? a narušil tak tuto romanci, samozřejmě tu jsou ještě malé nesrovnalosti v chování: jako proč to dělá zrovna takhle, když by to každej udělal jinak. Ale je to, aspoň si to myslím, nezávislý a právě proto je to jiné než ty hrozně klasické romance a proto jestli se to někdy někomu nahodou dostane do rukou podívejte se na to.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Je to nezastavitelná jízda u které jsem měl jen par chvil nudy. Velké překvapení pro mne byly humorné prvky a schopnost utahovat si ze svých starších a podle mě i lepších- v případě dvojky určitě- filmových bratříčků. Prostě jak už tu napsalo hodně lidí předemnou: HE'S BACK a čtyřce nestojí nic v cestě.
Adaptace (2002)
Další originalní dílko z pera Charlího Kaufmana a jeho bratra. Ve srovnání z Malkovichem ovšem slabší, ale stále to nejlepší co jsem zatím za tento rok z oblasti komedie viděl. Kaufman asi jako jediný scénarista dokaže ze své tvůrčí krize udělat vtipný a zajímavý film. Nicolas Cage a Meryl Streep jsou ve svých rolích dost dobří. Zajímalo by mne jestli ta kniha o zlodějích orchidejí opravdu existuje.
Děvčátko (2002)
Velice zajímavý nezávislý filmeček. Vizualně velice pěkný. Děj filmu je opravdu na nezvyklý a originalní.
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Nemá to příběh, nemá to děj, má to spoustu chyb, ale je to zatracená sranda u které jsem hodně bavil. Poslední honička ve spidermanovském stylu je tak praštěná, že se u ní prostě nebavit nejde.