Recenze (67)
Lemmy Forever (2010)
Skvělý dokument o UŽASNEM rockerovi Mistru LEMMYM KILMISTROVI, jestli v životě toho zažiju jen z 15% to co on tak budu žít na plno.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Tak to jsem nečekal! Nečekal jsem že to bude takováhle bomba!
Avengers (2012)
Akcí a hláškamy nabitý film, u kterého jsem se bál aby nějaký superhrdina nezastínil ty ostatní ale je to skvěle vyvážená a užasná podívaná. Od začátku filmu sjem hltal další sekundu a ani vteřinu jsem se nenudil je to prostě prefektní film svého žánru.
Než si pro nás přijde (2007)
Opravdu skvělé spojení mistrů filmu Nicholsna a Freemana skvělé dialogy a humor ale také drama. Tenhle film jsem si zamiloval.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Mě se tenhle HP moc líbí nechápu názory těch rádobi expertů kterejm se nejde nic jinýho než smát.... Ale lidi v kině svim nechutny ŽRANIM popcornu a srkáním dokážou pěkně nasra...
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Simon Pegg se zase předvedl a moc se mu to povedlo tenhle film sem si musel zkouknout rovnou dvakrát za sebou!
Hvězdná pěchota (1997)
Na tenhle film se mužu koukat po miliontý a nikdy mě neomrzí je to jeden z mích nejoblíbenějších Sci-fi filmů.
Expendables: Postradatelní (2010)
Tohle je prostě pecka Stallone hraje na 100% Li 95% Lundgren 110% Couture 100% Staham 99% a Crew? ten je prostě absolutně nejlepší ty jeho hlášky a pohybi prostě luxusní. když sem na to šel myslel jsem si že to bude přeplácaná mega hvězdama naplněná blbost ale NE je to prostě mega film rozhodně lepší než všechny akčňáky a všechno ale v porovnání třeba s Avatarem to je lepší tohle bych mohl vidět třeba 20x ale Avatar stačí jednou.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Užasný britský komedialní serial se skvělým humorem a dobrým námětem.
Top Gear (1978) (pořad)
Velice povedený Dokumentární ciklus který je zároveň komedii a pokaždé se zasmějete.