Recenze (24)
Ro(c)k podvraťáků (2006)
nejlepší scéna: "Au, něco mě kouslo." "Co by tě tak asi mohlo kousnout, v dubnu!" "ALE MĚ KOUSLO! V DUBNUUUU????":D
Hostel (2005)
Nejdebilnější film, kterej sem viděl.Samá krev,samej hnus,aby se z toho člověk poblil nic jinýho.
Nejlepší je to na sněhu (2003)
ale jo tenhle film me pobavil, ale ne az tak abych mu dal 5*
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Asi "akčňák" jak má bejt, až na tu závěrečnou akci tu mohli udělat lepší, ale jinak dobrej film.Výcvik,první akce...
Kód Navajo (2002)
Mám rád válečné filmy a tento nebyl špatný, ale zase ne úplně nejlepší. Něco tomu chybělo.Možná přeplácáno efekty,nevim.Ale dá se na to koukat.
Kdo přežije (2000) (pořad)
Moje nejoblíbenější reality show.Nenechal jsem si utéct ani jeden díl ze všech řad.Naprosto famózně udělaný.Sledovat lidi jak si dokážou poradit v těžkých situacích a hlavně když se hádaj nebo mají nějaký konflikt...
Trosečník (2000)
Vynikající film, kde Tom Hanks předvedl fantastický výkon.Jen to čim si kvůli roly musel udělat je fascinující. Ztlousnout 20 nebo 30 kg (teď přesně nevím) a pak zase rychle schodit je neuvěřitelný.
Gladiátor (2000)
Oskary si to zasloužilo právem. Nádherný velkofilm, kterej ukazuje jak to gladiátoři měli těžký a jak to dřív chodilo.Pecka
Detektivové z Hollywoodu (2003)
Když už tam Harrison Ford a Josh Harnett tak jsem myslel,že to bude něco dobrýho.Ale zklamalo mě to.Snaha o vytvoření akční-komedie.
Pavučina snů (2003)
Zajímavej film, kterej kazí akorát to když jim ze zadků začnou vylejzat ty vetřelci...ale jinak docela dobrý