Poslední recenze (39)
Oppenheimer (2023)
Pěkné tři hvězdičky, ale na snímek, který aspiroval/je na jedničku roku 2023 to je prostě málo. Vizuálně krásně zpracované, jinak to snad ani Nolan neumí, hudba též velmi zdařilá, zejména v emočně vygradovaných pasážích, ale jinak spíše zklamání. Dlouhá stopáž v kombinaci s totálním "překonverzováním" je ubíjející. Těšíl jsem se, čekal jsem více,...
Tři mušketýři: Milady (2023)
Velkolepá, opravdová a přitom stále Dumasovski romantická podívaná. Výtečná výprava, kamera a hudba, ale o ničem nelze říct, že by pokulhávalo. Jo jistě, a samozřejmě ozdoba v podobě Evy Green, pořád je to kráska, která navíc i umí hrát;-) A Vincent, to je korunka celého dvojfilmu. Jen škoda, že není třetí díl. P.S. D'Artagnanovi bych dal o 5% víc, ale to se na hvězdičkách nepozná.
Nůž ve vodě (1962)
Kritizovat nebudu, byly by to drobnosti, protože celkově vzato je to debut jako řemen! Když už si tak jeden začně říkat, že to skončí bodnutím, tak přijde bouřka a panáček rozežene mraky, a když už je nůž konečně ve vodě, tak to zase vezme jiný vítr. Jak píšu, drobnosti vytknout lze, ale v kontextu doby a místa, je to skvělý film, a klidně se lze nechat unést pocitem, že Polanski už vlastně točí ve Francii.