Recenze (284)
Po krk v extázi (2004)
Další nic moc pokus hrát si na písečku Guye Ritchieho...
Síla psa (2021)
tak tohle byl absolutní nesmysl. "Charismatický, ale despotický majitel ranče se chová krutě k bratrovi, který si domů přivedl novou manželku a jejího synka. Jenže pak se stane něco nečekaného." (Netflix) Teď by to chtělo ještě říct co, ať to víme všichni...
Il Boemo (2022)
Tak tohle absolutně nemělo duši. Amadeovi to nesahá ani po kotníky. Scéna s Mozartem působila tak kýčovitě a na sílu, že fakt nevím, a přesto šlo o nejzábavnější část. Dyk hrál asi slušně, ale nebylo moc co hrát.
Andor (2022) (seriál)
Perfektně napsáno, perfektně zahráno. Tito hoši by mohli vysvětlit Abramsovi, co je SW.
Bullet Train (2022)
Film na bázi Guye Ritchieho, kterému ovšem nesahá ani po kotníky. Pár momentů tam ale bylo.
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizoda)
4. díl a zatím ani náznak příběhu. Vypadá to, že tvůrci absolutně netuší, co mají s materiálem dělat...
The Gray Man (2022)
Nechápu, jak tohle mohlo projít sítem...
Bílá královna (2013) (seriál)
Prvních asi 5 dílů je relativně snesitelných, pak se to úplně rozpadne. Rebecca Ferguson jako obvykle neuvěřitelně otravná.
Vlastníci (2019)
Umělci mají dnes často pocit, že jejich úkolem je dokumentovat dobu. Není.
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Když mi přijde Štáfek vtipnější než Kozub, tak je něco špatně.