Recenze (611)
Tady (2011)
Osobně se mi ve filmu líbí hlavně ty snové sekvence... to ostatní už tu bylo... jinde a v jiných obdobách... film mi svým způsobem připomíná trochu tahák na Arménii... je vidět, že samotné autory ta země dost dostala... z vlastní zkušenosti mohu říct, že jim rozumím... díky nim jsem se tam v myšlenkách mohla opět vydat... :-)
ABCD (Any Body Can Dance) (2013)
Velmi dobře jsem se u toho odreagovala. Taneční čísla jsou dokonalá.
The Ledge (2011)
Film, po němž nezůstane oko suché... Všichni mi do rolí seděli perfektně... a to jiskření mezi Charliem Hunnamem a Liv Tyler by rozsvítilo jedno velké město... Ne u každého snímku se to takto zadaří... i proto silný snímek...
Hooligans (2005)
Vostrý! Ačkoliv násilí vůbec neholduji, tady jakoby dostávalo aspoň trochu kontury pochopitelnosti. I nadále však zastávám názor, že pokud se lidé mohou domluvit bez rvaček, je to vždy lepší - pokud jim tedy nejde jen o vypuštění krakena či léčení si komplexů... Vysoké hodnocení jde spíše na konto velmi přesvědčivých hereckých výkonů a celkového vyznění filmu.
Tady to musí být (2011)
Zpočátku jsem si říkala, co je to ptákovinu, ale s každou další hláškou si mě hlavní hrdina podmaňoval čím dál tím více, aby mě v konečném součtu naprosto přesvědčil, že se jedná o vysoce kvalitní filmový zážitek... pokud máte smysl pro suchý humor :-)
Bublina (2006)
Letos jsem na Fébiofestu zhlédla izrealský snímek Ve tmě, jenž se zabývá obdobnou problematikou, aniž jsem věděla, že mu již předcházela Bublina. Oba filmy hodnotím naprosto vysoko už jen proto, že se nebojí říznout do slabin celého izraelsko-palestinského konfliktu, a to skrze prizma homosexuální lásky, která stále nemá v této oblasti na růžích ustláno...
Bab'Aziz (2005)
"Jak může být smrt koncem něčeho, co nemá začátek..."
Okamžik vzkříšení (2008)
Jeff Goldblum má u mě za tuto roli upřímný obdiv.
Děti moje (2011)
Velmi příjemný film o jedné netradiční situaci. George Clooney nemusí být vždy švihák, a přesto je okouzlující.
Diktátor (2012)
Hezky Saša i tepe do vlastních řad :-)