Poslední recenze (24)
Gravitace (2013)
jedna hvezda za "vyhlidku" (kterou clovek vidi v kazdym dokumentu, ale tady je to ve FHD!)... zbytek je tak dutej, ze si z toho nic nepamatuju... mozna to jak Smugney (ten se zmrvil casem) s Buldokovou (ta to neumela nikdy) neumi vubec hrat :-D
Lego: Batman (2013)
Proste pet hvezd, min to nejde... Vecne hasterivej Batman se Supermanem (Batmanuv cernocernej humor, Supermanovo frajereni a nasledna scenka na zastavce)... Skvele se doplnujici psychopat Joker se sociopatem Luthorem... Uvod jako od Burtona... Cameo ostatnich DC panacu... A to vsechno je jenom dodelana animace ze hry... nekolikrat videny... oddychovka jak ma byt
The Angry Joe Show (2009) (pořad)
Angry Joe Show je... pokus luzra si hrat na "ja jsem nekdo kdo umi hodnotit hry a nekdo si me musi prece vsimnout a buu buu srk srk prachy prachy". Asa ho vystihl asi nejlip ze vsech... Z Channel Awesome jednoznacne clen "B-squadu"...