Recenze (146)
Super 8 (2011)
Drží si to náboj, kterej jde za rámec filmařský nostalgie, ale pak se MacGuffin ukáže v celý svý neinvenční nahotě a udělá to, co umí nejlíp – vyhodí proud.
Svatba naruby (1997)
Nejlaskavější coming out.
Synecdoche, New York (2008)
Že je autor chytřejší než já mi bohužel nezabránilo padnout v pozdních fázích do letargie větší, než v jaký se v tu chvíli nacházela libovolná z jinak fascinujících výkladovejch rovin.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Ministerstvo nitra.
Tajemný ostrov pokladů (1996)
Písničky jsou za plnej počet, zbytek kvůli nim netřeba přetáčet.
Tenet (2020)
Už mu to Call of Duty seberte.
The Endless Summer (1966)
Kdyby Hanzelka se Zikmundem namísto tatrovky vyfasovali longboard.
The Florida Project (2017)
Humans of late capitalism.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Jediný seriál, který potřebujete (s důrazem na slovo "potřebujete") vidět.
Transdarinka (2015)
Walking in L.A.