Recenze (672)
Mr. Bean (1990) (seriál)
Klasika, každý díl je diamant a má srdcovka. Bohužel ani jedno filmové zpracování se nepřiblížilo seriálu:-(
Skutečná dobrodružství Jonnyho Questa (1996) (seriál)
Běželo na premiéře a žádný odpoledne jsem si Jonnyho nenechal ujít. Další z perel mého dětství… Intro: http://www.youtube.com/watch?v=vo0Z8__8Qro
Krajní meze (1995) (seriál)
Nevyvážený seriál, jež jsem se někdy vrtěl nudou a někdy se hrůzou ani nehnul. Naštěstí těch lepších dílů bylo více. Nejvíce jsem se těšil na intro, které mě dokázalo vyděsit více, než samotný díl. Mé hodnocení 3,5 hvězdičky... Intro: http://www.youtube.com/watch?v=wQGM4S38OsA
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
Ehm, opět jsem pravidelně sledoval a jedná se o nejzábavnější a nejmilejší telenovelu, kterou jsem viděl. Rozhodně lepší než druhá řada Ecomoda, kterou jsem také sledoval a musím uznat, že jsem se těšil, až Ana María Orozco ukáže svou krásu a ano, nádherná je. Komediální seriál se zapamatovatelnými hláškami: "mám tři semestry na San Marinu.." hodnotím třemi hvězdičky... Intro: http://www.youtube.com/watch?v=zKAk87MiDDY
Dallas (1978) (seriál)
V mládí jsem sledoval a většinou jsem nevěděl o co se tam jedná, proč jeden nemá rád druhého apod. Sledoval jsem hlavně kvůli herci Larry Hagmanovy a Patricku Duffymu a aniž bych věděl co se v seriálu odehrává, tak jsem se kvůli těmto dvou aktérům na tento seriál těšil. Intro: http://www.youtube.com/watch?v=ADGyV2aUsgw
Esmeralda (1997) (seriál)
Přiznám se, že jsem tento seriál viděl od zrodu až do konce:-D Vím, že to byla blbost, ale po letech při zhlédnutí intra mě popadla taková nostalgie, že bych si ty časy rád zopakoval:-) Opakuji, že když jsem se na tuto telenovelu díval, tak jsem byl děcko a ještě nedokázal ocenit kvality filmů či seriálů. Intro: http://www.youtube.com/watch?v=2WL2CkyqFCA
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Už při pohledu na intro se mě vybaví bezstarostná léta, kdy jsem chodil na základku a nenechal si ujít žádný díl. Pro mě nejzábavnější soutěž. Intro: http://www.youtube.com/watch?v=q_9_dIrdi2o
MacGyver (1985) (seriál)
Místy komický, přehnaný, nudný, zábavný a svěží. To všechno byl seriál MacGyver. "ty vidíš žvýkačku, já chemickou sloučeninu..." Intro: http://www.youtube.com/watch?v=B97q-NoWYuo
Kde je Wally? (1991) (seriál)
Nezapomenutelný a zábavný seriál. Hledání Walda mě vždy bavilo, vždy mě donutilo jít co nejblíže k televizi abych jej našel:-) Opět seriál z mého mládí na který si rád udělám čas... Intro: http://www.youtube.com/watch?v=E-jhXf4x1_U
Starostliví medvídci (1986) (seriál)
Opět seriál mého mládí na který si matně vzpomínám, ale vím, že jsem se na něj vždy těšil a obdivoval animaci. Už intro je sladké: http://www.youtube.com/watch?v=zCHP1xTkg4I