Recenze (672)
Shrek Třetí (2007)
Velké očekávání nad třetím Shrekem, ale zhlédl jsem slabý odvar předchozích úspěšných dílů. Většina vtipů je okoukaná a celý film je hluboce nezajímavý bez špetky drivu. Nejslabší díl a jsem zvědav, jak se povede čtvrtému pokračování...
Úkryt (2002)
Thriller jak se patří plný napětí, cool záběrů, propracovaných charakterů postav, herců a především dobré převedení na plátno. I na více podívání film neztrácí své kouzlo a tak hodnotím 4 hvězdičky...
Blbec k večeři (1998)
Vážně šílenost, skvost mezi komediemi. I když se to odehrává v jednom bytě tak děj se stále posouvá a nenudí. Výborná oddechovka, kterou vřele doporučuji...
Loose Change 2nd Edition (2006)
Tento dokument mě vyrazil dech, nevím kolik z toho je překroucená pravda, nebo "fejk", ale zapůsobilo to ohromně. Osobně jsem velice šokován, že vše bylo naprosto vyvráceno a dobře odůvodněno. Mnoho času jsem strávil přemýšlením a diskutováním s kamarády, ale s jistotou musím říct, že o tom tento dokument je, a kolik je z toho pravdy možná jen tak nezjistíme. Nechutný politický krok, který se snaží být ututlán? Fakt netuším, ale i přesto, že člověk nezná fakta si na tento dokument musí udělat názor sám, ale já se už na 11. září budu dívat s úplně jiným pohledem. Hodnotím 4 hvězdičky...
Halloween (2007)
Nedá se říct, že Rob Zombie udělal ostudu původnímu filmu a řadí se mezi ty povedené. První polovina je naprosto úžasná, šokové a brutální scény jsou zhotoveny k dokonalosti a psychický vývoj Michaele Mayerse je věrohodně zobrazen. Avšak druhá část pokulhává. Rob Zombie nezvládnul závěr, jež zbytečně prodlužuje a předvádí mnoho klišé. Herecké obsazení mě připadalo výborné(chlapec, co hraje mladého Michaele je opravdu slizký) kromě Hanna Hall, která mě připadala fajn, dokud na závěr filmu nevyřvala mé nervy. Opravdu jsem měl chuť ji zabit...
Dokonalý trik (2006)
Stydím se, že jsem byl prvně tak slepý a hodnotil 4 hvězdičky...
Beowulf (2007)
Promakaný scénář, mrazivé zvuky, profesionální režie, fantastický soundtrack a cool bitky. Největší slabinou filmu je animace, která výrazně strhává celkový dojem z filmu. Mé hodnocení 4 hvězdičky...
Tai ji: Zhang San Feng (1993)
Tento film mě vážně dostal, od úžasných akčních scén, příběhu a komediálních prvků, herců a navíc jsem netušil, že Jet Li má komediální talent:-) Naprosto šílené akční scény, které se jen tak nevidí(bojuje se snad vším i s hlavou jak v prvním filmu Pinga, ale zde je to dotáhnuté k dokonalosti.) a mé hodnocení 5 hvězdiček.
Základní instinkt 2 (2006)
Naprostá zbytečnost, jedno z nejhorších pokračování kinematografie s extrémně nesympatickým Davidem Morrisseyem. Mé hodnocení 0,5 hvězdičky...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
"Ani omylem nepůjdu k těm chlupáčům kvůli někomu, kdo je přitažlivý míň než moje podpaží po turnaji v ping pongu" výborný seriál plný úžasných hlášek a anglického humoru. Intro: http://www.youtube.com/watch?v=fphDjrXpUrk