Recenze (23)
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Matthew a Kate top strop, ale příběh zabitej, škoda.
Svatby podle Mary (2001)
Sweet Matthew.
Baby (2018) (seriál)
Takovej italskej Scam. Dobře natočený, není to debilní. Zbyde palčivý pocit, že malý průšvihy se můžou jak nic proměnit ve velký a jak lehký je druhý odsoudit. Tady se naštěstí všichni pohádkově snadno usmířili a skotačili po pláži... Jo a ta italština a italskej rap, kvůli tomu jsem si to vlastně našla.
Saltburn (2023)
Po dlouhé době nějaký film. Začátek pomalý, ale odehrává se to v Anglii, na univerzitě, zbohatlíci a aristokrati, to já můžu. Jacob Elordi mega fracek k sežrání, Alison Oliver je k nerozeznání od role v Normal People. Krásně se na to kouká a přivedlo mě to k Brideshead Revisited.
Blafuj jako Beckham (2002)
Čtu depresivní články, poslouchám depresivní podcasty, žiju ve světě, který ... whatever, filmy si teda vybírám opatrně a požadavek byl lehká komedie bez debilních romantických keců, rasistických předsudků atd. Za mě dobrý! Vůči Keiře jsem dřív měla nějaký blok, ale Pride and Prejudice to změnilo a teď ji žeru. Jednohubka na sobotní večer.
Pýcha a předsudek (2005)
Jak mohla Anna z roku 2009 uvědlit P&P jenom tři hvězdičky mi zůstává záhadou. Trocha kontextu okolo, na filmy ani seriály moc nekoukám, ale Bridgertoni všude kolem, oukej, dvě série šup šup, co takhle ty knížky, prokousávám se čtvrtou a nějak moc to bolí - nedělejte to, je to debilní čtivo. Ale romantika mode je zapnutý, tedy se uchyluju ke klasice a fakt si tohle užívám. Tochu eskapismus a hodně zbožňuju estetiku celého tohodle filmu. Pět hvězdiček z pěti, I want more!
Vlak (1959)
Polština, hudba, moře, černobílá nádhera.
Hurá do Afriky! (2010)
Nedívejte se na to, bolí to.
Kolonie (2015)
slátanina
Před soumrakem (2004)
že prý z lásky / s Romčou