Recenze (382)
Já, legenda (2007)
Oba konce sú na hovno! Ten alternatívny dokonca viac. Ale začiatok, ó začiatok. Ten je dokonalý a kvôli nemu, pôvodným otázkam a Smithovej hodine by ste si to pozrieť mali. Scenár, ako už všetci ostatní podotkli, oničom, nevysvetlená pasca v strede filmu ma nahnevala. Takže tak.
Spojenec (2006)
Ničím extra. Denzel hrá dobre, ale hrá na môj vkus otravnú postavu, Clive nemá toľko priestoru, keďže je 90% času v maske, príbeh je dobrý ale nie napínavý a rozuzlenie, na ktoré všetci čakáme, nie je vôbec geniálne. Málo priestoru je venovaného vypočúvaniu a naopak, veľa zákulisným hrám. Ničím extra.
Top Gun (1986)
Veď toto je jedna patetická slabota!
Černobílá spravedlnost (2017)
Príjemne nepríjemné, snaživo vybalansované a predsa jasné.
Náš vůdce (2008)
Mám pocit, že tento film je určený publiku, ktoré profilovo sedí k hlavným hrdinom. Tým nechcem povedať, že je to školácke, naopak: je to šikovné, občas mrazivé, občas preexoponavné a veľmi chytľavé. Nemčina a neopozerané tváre sú obrovským, obrovským bonusom.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Veľká spokojnosť. K prvoplánovo roztomilým animovaným postavičkám, ktoré fungujú vždy, dostávame navyše príjemný humor a prekvapivo trefný presah. Nepočítajúc popkultúrne a filmové referencie. Funguje to.
Narcos (2015) (seriál)
Fuckin' A. Najviac ma dostala poctivosť toho celého - od precízneho dodržiavania anglicko-španielskej komunikácie až po prestrihy real-life vecí a podobnosť hlavných aktérov. Cez to všetko ma drala túžba zakrútiť Escobarovi krkom, ktorá gradovala skrz všetky frustrácie "tých dobrých", len aby vzápätí opadla, keď sa ukázalo, že dobrí a zlí sú len škatuľky, ktoré používa ten, komu to vyhovuje. Vynikajúce.
Warcraft: První střet (2016)
Mám rád warcraftovský svet a toto bolo výborné zvizualizované lore a prológ príbehu. Tešil som sa ako malý pri všetkých zmienkach o svete, pri ktorom som strávil hodiny a občas mi aj zimomriavky vybehli. Ale film to je prinajlepšom priemerný.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Ja neviem, či som videl iný release ale toto bolo dosť slabé. Režijné nápady som spočítal na jednej ruke, zato logických lapsusov a idiotín tam bolo na štyri filmy. Som sklamaný.
Obchod na korze (1965)
Keď sa v jednom momente roztápaš nad rozkošnosťou filmu a o 20 minút ti behá mráz po chrbte. Keď sa tieto dve emócie pravidelne striedajú, spočiatku rozkošnosť prevláda a nakoniec ostane už len ten mráz. Tak vtedy si povieš, že toto je film.