Recenze (38)
Útok na Bílý dům (2013)
Aboslutně výtečný akčňák vhodný na zabití dlouhého večera. Nudit se rozhodně nebudete díky umu Emmericha, který rozhodně ví, jak namíchat akci s vtipem. Ve filmu se pořád něco děje od začátku až do konce a pro běžného diváka naprosto skvělá zábava, která představuje super efekty s poměrně slušnou zápletkou. 4*
Živí mrtví (2010) (seriál)
Já, jakožto zombie fanda a člověk, který viděl snad všechny filmy a seriály se zombie tématikou, nemůžu The Walking dead hodnotit jinak, než 5*. S klidem můžu tvrdit, že se jedná o zcela nejlepší zombie serial, který vůbec můžete vidět.
Kapitán Phillips (2013)
Jediné, co chci komentovat, je Tom Hanks. Je to Pan Herec a tak, jako mě on rozbrečel na konci filmu na ošetřovně, tak mě ještě nikdo jinej nerozbrečel. 5*
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Tenhle film budete buď nesnášet a nebo milovat! Já se řadím mezi tu druhou skupinu. Asi hlavně proto, že tam hrajou všichni moji oblíbení herci: Seth Rogen, James Franco, Jonah Hill a Danny McBride - svatá čtveřice, která ví, jak mě rozesmát! Btw doufám, že Seth uskuteční pokračování Pineapple Expressu :)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Adrenalinu a humoru až nad hlavu, ale co ta kamera?? Měl bych pro kameramana jméno: "Rychlí a zběsilí". Člověk prostě většinu času nevěděl, na co to vlastně kouká a komu fandit. Torreto nemít to bílý tílko, tak budu snad i fandit Shawovi. Btw super návrat Letty a...POZOR SPOILER.....smutnej konec pro Izraelskou krásku Gal Gadot.
Obludárium (2009) (TV film)
Velice kvalitní Béčko. Podle hodnoceni jsem čekal naprostrej propadak, ja hodnotím především zajímavé prostředí freakshow. Jen ti dva chlapci mi lezli na nervy, tak jsem rád, že to s tim jednim dopadlo tak, jak to dopadlo. 35%
Paralelní světy (2012)
Jednim slovem: kýč!
Kongsi (2011)
Takhle otřesnej soundtrack, jestli se to tak vůbec dá nazvat, jsem ještě v žádnym filmu neslyšel. Díky němu jsem nevydržel ani polovinu filmu. 1 * za drifterskou honičku, kterou jsem dlouhou dobu považoval na youtube za reálnou.
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
Když přijdu domu ožralej na ho*na, tak tohle je naprosto ideální pořad...co víc si přát? :D
Princezna za tři koruny (1997) (TV film)
Už jsem viděl ledacos, ale tohle byla zhovadilost všech zhovadilostí, proč vůbec někdo točí takový braky?