Recenze (117)
Hříšný tanec (1987)
no jo no...
Studený jak kámen (1991)
V době DVD chráním tuto VHSku jako oko v hlavě. Když mám čas a klid, opráším kazetu a užiju si akční video show...
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Slabší než černá perla, ale furt je to napínavé. Možná trochu moc dlouhé...
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Piráti, rum, šavle a moře. A k tomu prokletá loď, šílený kapitán a pravá pirátská láska. Eňo ňuňo...
Sex a Lucía (2001)
mňam
Piráti na vlnách (2009)
Film má i slabší chvilky, ale to vynahradí pocit, že by jste na té lodi chtěli být taky...Rock'N'Roll!!!!
Labyrint (1986)
Tak jsem to asi po sto letech sehnal a viděl konečně znova. A myslím, že si to teď budu pouštět každoročně...
Lekce neslušného chování (2008)
Náramně jsem se bavil...a to jsem vůbec nic nečekal...příběh, humor, pěkná Jessica...paráda
Wrestler (2008)
Mickey is back...
Fakulta (1998)
moc pěkná sranda...kdyby to byla ještě větší sranda, tak už by to možná nebylo ono...