Recenze (90)
Přednosta (2003)
Film jdoucí odnikud nikam. Přesto výborná podívaná.
Lovci hlav (2011)
Hodnotím v rámci žánru - velice silný nadprůměr, který si nehraje na něco, co není.
Drive (2011)
Neuvěřitelně zvláštně střižený film. Ryan Gosling mi tam ne vždy pasoval, nicméně, je to silný filmový nadprůměr, kdy jsem si nejednou myslel, že tuším, jak to celé bude pokračovat a kdy jsem se nejednou spletl. Zvláštní atmosféra, neobvykle pojaté obvyklé filmové situace. Velice příjemné osvěžení :)
Afrika (2013) (seriál)
Ačkoliv mě Frozen Planet bavila o něco víc, opět dokonalost sama... Mohli by zapracovat třeba i na Evropě, to by bylo super...
Děrsu Uzala (1975)
100%, prvních a myslím, že i posledních, které kdy filmu dám. 137 minut je velkorysá stopáž a přesto to uběhlo jako voda. Věděl jsem, že existuje pro mě osudový film a našel jsem jej. Nezměnil bych na něm vůbec NIC.
Californication (2007) (seriál)
Billa mi na konci S01 bylo vskutku líto :)
Afghánistán: Past (1986) (TV film)
Rusko-americký Vietnam. Výborné záběry k dostání na ČT2 v pracovní den okolo desáté. Neuvěřitelné.
EZO.TV (2009) (pořad)
Výborná záležitost, když v noci nemůžte usnout! Osobně pak doporučuji na YouTube vyhledat kanál uživatele CaryMaryFuck!
Tucet špinavců (1967)
Klišé. Ale zároveň neuvěřitelná klasika :)))
Skyfall (2012)
Za 5 hvězd, ale jen v rámci Bondovek samotných. Jinak by to byly 3-4.