Recenze (323)
Vice (2018)
komedie? asi těžko
Soused (2021)
hodinu a půl koncentrované nudy
Halloween II (1981)
trošku lepší než ultranudná jednička ale to stupidní jednání postav, stupidní dialogy, toporné herecké výkony mě až zarazily. Čekal jsem legendární kultovní horor a místo toho další laciné céčko.
Halloween (1978)
nuda k ukousání, až poslední půlhodinka se něco začne dít, ale i tak velká slabota.
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
pecka seroš
Tom Clancy: Bez výčitek (2021)
za mě povedenej svižnej akční thriller
Gomora - Série 5 (2021) (série)
krásný zakončení, drsný, hutný, temný, celej seroš totální bomba
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
místama celkem vtipný, ale dost z toho sálá takové to novodobé mediální "tohle je správný názor a tohle byste si měli myslet"
Armáda mrtvých (2021)
nechápu 52%... za mě 75
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
je to vynikající