Recenze (323)
Avatar (2009)
Moc pěkný, dokonalej fantastickej svět, ale čekal sem větší Cameronovinu, trochu to občas sklouzáválo k popcornové podívané. Ale i tak je to bomba, hlavně co se týče vizuální stránky.
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Líbilo, i když pár výhrad bych měl, občas zavanulo přes nos lehký béčko...
Jezero smrti (2008)
Tak tenhle thriller mě totálně rozsekal, dlouho sem neviděl nic tak šokujícího. V záplavě amerických stupidních hororů ukazují, že to sou britové, kdo umí lepší kousky. spíš bych řek, že si britove timhle filmem vytřeli s američany prdel a to se mi líbí.
Serenity (2005)
Zlý to vubec nebylo, ale chtělo by to větší rozpočet a né béčkový herce.
Cesta do středu Země (2008)
Velký zklamání, kdyby tam nebyla ta šukézní islandská děvka, tk nedám ani jednu hvězdu.
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Průměrné 3 hvězdičky, zas tak zlý to ale nebylo a vodní démon byl fakt vymakanej.
Wild Wild West (1999)
Správně cáklá westernová komedie
Kanibal! Muzikál (1993)
Hrozná kravina, ale naštěstí s pár docela směšnejma scénama, čekal sem ale víc, docela zklamání.
Poslední zůstává (1996)
Hustá zaprášená gangsterka:-)
Cesta do pravěku (1955)
Klenot ne české, ale SVĚTOVÉ kinematografie, absolutní trhák ve své době. Viděl jsem nejmíň 50krát a vždy se rád kouknu znovu.