Recenze (171)
Joanna (2010)
Suhlasím s ivanlaris.......netřeba dálších slov.
Cestující (2008)
Mysteriózní filmy mám moc ráda, proto mi ani nevadil předvídatelný závěr.
Zamilovaný Gide (2008)
...bylo by asi dobré znát názor elitní skupiny intelektuálů o kterých se ve filmu hovoří - (André Gide, Truman Capote a Jack Dunphy, Peggy Guggenheim, Jean Cocteau a Jean Marais) - kteří byli součásti kruté story a kteří už bohužel nejsou nezi námi...
Hrozící konec světa (2013) (TV film)
Škoda slov....
Obyčejní lidé (2009)
80 minutový film a polovina času jsou nudné zdlouhavé scény. Rozhodně 20 letý Dzoni, který se stal profi vojákem aby v civilu nemusel hledat marně práci, podle mého úsudku nemá naprosto jakékoliv výčitky svědomí, když si jako sólista z nudy odstřelí mladičkého zatčeného....a vlastně ani nakonec neví kolik bylo výstřelů - kterými připravil o život jiné lidi.
Electroma (2006)
Zvláštní, zdlouhavý, ale design přileb je skvostný !
Všechno, co chceš (2010)
Poutavý film o rodičovské lásce a sebeobětování v jakékoliv podobě - jen doufám, že amíci nenatočí remake !
Neobvyklé dobrodružství (1995)
Nejdříve lehce komediální příběh, postupně přecházejíci k nejhorší kruté pravdě, která může tragicky dostihnout kdysi lehkovážného člověka.
Rosenstrasse (2003)
Film o síle lásky německých žen ze smíšeného manželství,.....které by si v ulici Rosenstrasse zasloužily pamětní desku.
Kyklop (2008) (TV film)
Proč peníze na natočení takového "škváru" nedali raději na charitu !!! : ((