Recenze (11)
Olimpius Inferno (2009)
s porovnaním 5 days of war by som dal tomuto 5* Je tu cítiť samozrejme propagandu,ale nie tak do očí bijúcu ako v 5 days of war.Niekedy mi vadilo prehnané obetavé spravanie Žeňky ale dalo sa to prehliadnut.S filmom som spokojný,spracovanie bolo na úrovni a zanechal dobrý dojem.A tí co tu točia do očí bijúcej propagande,uprimne,ktorý veľký americký vojnový film nieje propaganda? Každý vo filmoch zhadzuje rusov tak este aj oni sami by to robili? Trocha toho patriotizmu za matičku rus hadam zvladnete.
Strážci - Watchmen (2009)
Po vzhiadnuti ultimate cut verzii musim povedat ze 5 hviezdiciek tomu nestaci, aspon este o dve hviezdicky vyssie, tri aj polhodinovy neskutocny zazitok kde som zral kazdu sekundu
Světová invaze (2011)
O scenari poviem len tolko...BUS?,BUS!!,....bus!....its a bus!! uz chapem preco v iraku amici tak dostavaju na drzku,lebo ked jedneho postrelia,dalsi desiati idu za nim plakat a 5 centimetrov od jeho blednucej tvare mu slubit ze povie jeho zene ze hu miluje,akcia bola fain ale aj tam boli strasne medzeri(marinaci postupujuci v style CoD,atd..) ale ziskali sme zase nesmrtelne hlasky (Maybe I can help,Im a vet!,atd..) ale celkovo,skoda no,zbytocne vyhodene peniaze,1*
Dead Set (2008) (seriál)
Velice originalna zombie miniseria,zo zatajenym dychom som pozeral kazdu jednu z piatich casti.
Batman a Robin (1997)
Zlaty michael Keaton a jeho rubber suit,toto bolo proste strasne.
Scary Movie 2 (2001)
miestami totalne trapne,miestami vybuchy smiechu no a tie nechutnosti....lolz
Flight of the Conchords (2007) (seriál)
Tak takyto humor sa len tak barz de nevidi...jeden z najlepsich serialov ake som kedy videl.
Hannah Montana (2009)
suhlasim s matolasom, staci videt galeriu a uz si musite priseba tlacit kyblik na zvratky,nic neni lepsi ako redneckovske cervene kockovane kosele a monterky plus bohata pipka z NY a secko zamisane do kopy.Bože zachran ma od toho apokalyptickeho pohladu videt tieto obrazky v pohybe a zo zvukom!
Terminator Salvation (2009)
Takze,film bol podla mojho nazoru vynikajuci,len zo zaciatku mi ho pokazili kritiky na jeho adresu,obaval som sa ze to bude shit.Cely film som si potom uzival,hlasky,efetky,dej,connorovu sosovicu ale najviac ma dostal Arnie ked sa tam objavil len tak v najlepsom.Malo to par much ale celkovi dojem mi nepokazili a myslim ze tento terminator nijak nepospinil meno svojim predchodcom.
Ďáblův advokát (1997)
Al Pacina som sa bál,naozaj som sa ho na konci bál.