Recenze (103)
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Parádní oddechovka, která je taková jako má oddechovka být a má přesně to co od oddechu očekávám, tj. lesbické upírky, jejich ejakulaci připomínající smrt a „dildo“ meč. Byl v tom i nádech hororu, o ty hodné německé slečny jsem měl fakt strach a jednou jsem musel odvrátit zrak. Chtěl jsem se pobavit a vyšlo to, bavil jsem skvěle.
Romeo a Julie (1996)
Než jsem tohle viděl, nenapadlo mě, že může kněz nosit havajské košile a mít kérku přes celé záda. A takhle je to s celým filmem, jsou v něm věci u kterých mě ani nenapadla jejich existence, ale ono se mi to fest líbí(bouchačky pojmenované po mečích!). Krásný příběh v moderním nápaditém kabátku a s výjimečně dobrou hudbou. A ještě jedna věc – jak opravdu nemusím dabing, protože dabing jak víme kurví filmy, tak tady mi sedl jak prdel na hrnec. V originále jsem tenhle film ještě neviděl, až uvidím, možná budu překvapen co z něj vyleze, každopádně předabovanou verzi doporučuji všemi deseti.
Pan Nikdo (2009)
Pořád jsem si říkal: „teď už to musí přijít, teď už to určitě musí být geniální“ a ono nic a po 2 hodinách těžké nudy přijde závěr, ke kterému jsem se protrpěl, jen proto, abych zjistil, že zase nic? Dvě hodiny života v hajzlu za „hezky zabalený hovno“ jak tady trefně napsal dobytek. Nobody je těžce přehodnocený velmi nudný film. Za mě odpad a upřímné přání aby scénárista shořel v pekle.