Recenze (103)
3-iron (2004)
Nemluví se tam, ale hudba to vynahrazuje. Pěkné.
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Byl tam kloubouk plný sraček i ovčí penis. Co víc si můžeme od westernu chtít?
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Hrozná romantika. Žena mi u toho bulela, jako želva =)
Zmizení (2013)
Slibné obsazení, ale je to roztahané jak Brno-Venkov. Dvakrát jsem si u toho zdříml a během těch 2x 10minut se děj vůbec nepohnul, nestalo se tam nic! Být to o hodinu kratší, bylo by to výborný film.
Super 8 (2011)
nejvtipnější bylo, jak hlavní příšerák seděl ve svém hnízdě, ale pluk americké armády ho zneškodňoval ničením města a do toho ten blbeček zahlásil: "pane, žádné naše zbraně na něj nefungujou" a tank pak rozstřílel barák a nějaký transportér přejel plot a trávník...hrůza
Vlk z Wall Street (2013)
zbytečně moc dlouhých homopohledů a skoro neskousnutelná délka
Lásky čas (2013)
Přeslazené jak sviňa a je tam i velmi hluboké "poselství", ale ujde to a ani jsem u toho nijak zvlášť netrpěl.
Let (2012)
Po prvních 20 akčních minutách přišla těžká nuda. Nebyl jsem to schopný ani dokoukat :(
Láska nebeská (2003)
Nejhorší na tom, zapomenout ohodnotit tady film je, že se pak na něho musí člověk dívat znova, protože když mu dojde, že už to viděl, je pozdě to vypnout. Tohle šlo i podruhé, ale asi to dělal ten Valentýn a tak. Rozhodně bych se na to nedíval v létě.
Millerova křižovatka (1990)
Film bez napětí, což je u krimi thrilleru docela vada.