Recenze (103)
Paralelní světy (2012)
Nefungujou zákony fyziky a to ani ty, které si vymysleli tvůrci tohto dramatu. Dobrá, film má hlavně pobavit, ale tohlenc mě těžce nebavilo.
Argo (2004)
Z maďarského znění jsem jen občas postřehl "kurva" a domýšlení děje skrz anglické titulky tomuto dílu trochu ubralo, ale bavil jsem se a pokud jednou seženu české title, tak to určitě zhlídnu znova
Argo (2012)
Klišoidní přehlídka mocných knírů, ale ke konci jsem měl fest stažené půlky, jestli to kluci zvládnou.
The Polar Bears (2012)
kdo mi vrátí mých 7 minut?
Ruby Sparks (2012)
Rozpačitý film. První půlka výborná, druhá půlka už ne tak úplně. Vlastně ani nevím, jestli se mi to líbilo.
Patrola (2012)
Neuvěřitelně našlapaný akčňák s geniálními záběry skrz Glock a nejfajnovějším pohřebním proslovem co kdy existoval. TOP 3 roku 2012!
Evoluce (2011) (studentský film)
Sami zvažme co je pravdě bližší :-D
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Byly tam nějaké sentimentální žvásty (historka o mrtvém psu ve vojenském táboře byla fest), ale tak nějak zapadly do celku a musím říct, že jsem si tenhle nářez užil naprosto maximálně.
Temný rytíř povstal (2012)
Velké zklamání :( Na konci chyběla už jen duha... Doufám, že Nolan to teď naprosto nedokurví nějakou přiteplenou sérii o Robinovi.
Ranař (2011)
Nemám rád hokej, nesleduju to a tenhle film mě moc bavil i tak.