Oblíbené filmy (8)
Skrytá identita (2006)
Temný rytíř (2008)
Zatím spolu, zatím živi (2010)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Film sice úplně vyjíždí z celé ságy a děj je scénářově naprosto odlišný, ale když pominu, že jsem viděl všechny díly a zaměřím se na tento díl, jakoby byl první, tak musím uznat, že je to velice dobře udělané. Když jsem na tom byl ve 3D, lidé odcházeli z kina a mě to dost zklamalo, ale poté, co jsem se na to díval doma, jsem si to začal pouštět i několikrát do týdne a ještě mě to neomrzelo jako například první díl. Capt. Jack Sparrow v podání Deppa je prostě charismatická postava, u které člověk nikdy neví, co bude následovat. Musel jsem tedy předělat celé svoje hodnocení a přidat hvězdičku. (Akorát nějak nechápu, proč ten film musel být v kině 3D)
Jump street 21 (2012)
Naprosto boží! Už dlouho od té doby, co jsem naposledy viděl Change-up, nebyl žádný film, u kterého bych se pořádně zasmál. "Těžkej nezájem" :] Čtyři