Recenze (395)
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Lepší tři *. Po dlouhé době pěkná česká pohádka, skvělá Josefíková i Ruml.
Terminátor: Temný osud (2019)
Jako jo, je to v podstatě vykrádačka prvních dvou filmů, a jo Natalia Reyes je příšerně otravná nehrdinka, ale tohle retro mě bavilo... Linda Hamilton je neskutečná badass.
The Mandalorian - Kapitola 1: Mandalorian (2019) (epizoda)
Běžně komentáře k jednotlivým dílum nepíšu, ale tady musím! Naprostý splněný sen pro fanoušky SW. Skvělá atmosféra navazující na starou trilogii, boží vizuál a úplně famózní hudba, která se liší od ostatních SW, ale sedne k tomu parádně. Nenudilo ani vteřinu, škoda tak krátké stopáže. A ten konec... uvidíte sami ;) Snad si to udrží kvalitu až do konce...
The Morning Show - Chaos je kokain dneška (2019) (epizoda)
Jennifer Aniston je bohyně!
The Morning Show - Rozhovor (2019) (epizoda)
Jedno z nejlepších seriálových finále, co jsem kdy viděl. Rozhodně se ubralo úplně jiným směrem, než než jsem sk myslel, a posledních 30 minut jsem ani nedýchal. Fantastický cast a kombinace kamery a hudby. Apple TV+ tímhle zaválelo a společně se Succession nejlepší dramatický quality TV seriál posledních pár let. Nemůžu dočkat další řady...
Vodník - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Ten rádoby artový vizuál je opravdu tristní a vůbec se k tomu nehodí. Opradu, to se krutě nepovedlo!!! Kombinace kamery, barvení a divných lokací a interiérů je opravdu nešťastná. Jinak atmosféra dobrá, herecky perfektní, jen dějově nám to trochu stagnuje. Třetí díl to snad vylepší. Každopádně na českou televizní produkci nadstandardní.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Nejhorší X-Meni, které jsem viděl, asi hlavně kvůli nezkušené režii, která se snaží udělat něco mezi Loganem, Dark Knight a First Class, ale zůstává někde na startovní čáře. Ale stejně mě to ve výsledku vlastně bavilo, každopádně je dobře, že tato éra X-Men skončila a snad nás v budoucnu v MCU čekají větší pecky.
Dabing Street - Inzerát (2018) (epizoda)
Melíšková je má nová Bohyně!
Štiky (2018) (pořad)
Malá Velká Británie po Česku
Before I Fall (2017)
Groundhog Day pro teenagerky. Sympatická režie, soundtrack i Zoey, ale to je asi tak všechno.