Recenze (231)
Aladin (2019)
čekal jsem trochu něco jako Král Artuš, ale dostal jsem pořádnou sprchu hoven
Alenka v říši divů (2010)
pro mě jedna z nejhorších sraček na trhu
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Backstreet boys, umirajici rhianna, narážky na pineapple express sequel, Kenny powers, spousta drog a šílený nebe :D u gotta love this...
Armáda mrtvých (2021)
nejvetsi sracka vsech sracek, nekoukat
Atlas mraků (2012)
tak to bylo epic !
Avatar (2009)
Cameron dal dohromady Matrix, Pána prstenů a Alenku v říši divů a zaútočil na svět s tímto epickým dílem.
Avengers: Endgame (2019)
fenomenální
Avengers: Infinity War (2018)
Po dlouhé době něco, co mě neskutečně bavilo. Hlavně překvapení po tak extrémně špatném druhém díle. Těším se na další díl, přesně za rok. *****
Bernie (2011)
je to blbost :)
Bestián: Kupředu, zpátky jen krok! (1999)
tohle je naprostá bomba ! :)