Recenze (231)
Frekvence (2000)
je to moc dobrý
Lásky čas (2013)
až ten konec byl velmi dobrý, jinak to celkem kolísalo :-) každopádně po konci toho filmu má člověk chuť začít si života vážit úplně jinak
Zúčtování (2016)
je to pecka, Affleck umí
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
nejlepší film všech dob
Lék na život (2016)
fucking shit, všechny tyhle filmy na stejný brdo, je to fakt mega úchylný
Ledové království (2013)
překvapilo mě, že elza je vlastně záporná postava a film v podstatě není o ní :-) oblíbená postava: SVEN
Thor: Ragnarok (2017)
za mě strašný, humor nebavil, hudba špatná .. 30%
90 dní do svatby (2014) (pořad)
je to odpočinkové a docela zábavné :-) samozřejmě o lásce to není a o to větší sranda to je
Wind River (2017)
musím přiznat, že to na mě bylo trochu moc drsný.. jinak celkově krom konce to zas tak zábavné nebylo
Hans Zimmer v Praze (2017) (koncert)
nelíbilo se mi akorát až moc prupovídek mezi skladbami, nemyslím si že byly zajímavé a snižovali tempo