Recenze (231)
Já, padouch (2010)
Doporučuju pro děti od 3 do 12ti let :-) jinak celkem příjemnej film
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
zatim dávám 3,5
Pan tělocvikář (2007)
A tohle je hod učitelem tělocviku !! .. sem tam světlá chvilka
Odpor (2008)
Slušný film, který měl na daleko více .. kde se ale stala chyba ?
Oko dravce (2008)
Taková horší napodobenina Já, robot ... 3 hvězdy za skvěleho Shiu
Wrestler (2008)
Skvěly Mickey, skělý úvod ... průběh filmu nezklame, ale bohužel někoho jako mě ani nenadchne
Thor: Láska jako hrom (2022)
Tohle už je celý špatně. Dám stranou ten nasraný pocit, že iron man a steve rodgers v tom kosmu neexistují, což mě sere jak svině, ale thor, který to jako jeden z posledních vždy zachraňoval, spadne do takový špatně napsaný sra*ky? Je to hrozný, rádoby odlehčení a komedie celý ten film zničila. Portman? jaktože je během vteřiny válečnice bez tréninku? Nelíbilo ani trochu.
Král psanec (2018)
špatná kamera, hudba, herecké výkony, nic mi tady nesedlo
Nabít a zabít (2006)
nope
Spojenec (2006)
konec to nezachrání, je to strašně divnej film