Recenze (112)
Intimní osvětlení (1965)
To si vždycky říkám: nebudu se smát a držim se, ale nakonec se stejně válim po zemi.
Jak si zasloužit princeznu (1994)
Co to má společnýho s kvalitní pohádkou?
Líbáš jako Bůh (2009)
Točíš jak Poledňáková
Lekce neslušného chování (2008)
Dabing bych zrušil!
Tristan a Isolda (2006)
Vona ta Isolda nebyla zas tolik monogamní..
Princ a Večernice (1978)
"Synku, synku, tebe ta procházka nějak zmohla." Trápení a poslech blbejch keců nejen s Chocholouškem na hřbetě. Ale co by člověk neudělal pro Večernici, hmm.
Nikdy neříkej nikdy (1983)
Ale to jen za vražedkyni na podpatcích (obdivuhodné) a za scénu s jablkem (musim se taky naučit).
Happy End (1967)
A pak jsem přepnul na French Open a byl jsem udivenej, jak je možný, že jim skore neubývá - tak moc mě tenhle film zblbnul.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
Bond. Vdovec Bond. Takhle to teda nemůže fungovat, přátelé.
Goldfinger (1964)
Konečně nějaký bondovský hračky, který může ničit!