Recenze (131)
Bitva u Thermopyl (1962)
Kto si myslí, že toto je len klasická 50 rokov stará historická kravina je na omyle. Hrdinské reči sú ešte hrdinskejšie ako v Snyderovej 300vke, taktika boja tam je ukázana tiež, Leonidas je správny tvrďák a celý film hláškuje ako o život. Jednoducho výborný hist. film ktorý by si mal pozrieť každý komu sa páči aj jeho nová verzia.
Crash (2004)
Zo začiatku umelé a nasilu ale koniec výborny.
Čarodějův učeň (2010)
Po Bruckheimerovon Princovi som očakával daľšiu otravnú a nudnú báchorku. Prekvapivo som dostal iba báchorku zo slušnými hercami, nápaditou akciou, fajn hudbou a tempom ktoré nedokáže nudiť. A zato a Alfreda Molinu rozhodne palec hore.
Černá labuť (2010)
Že by ma to nejak strhlo hovoriť nemôžem ale za technickú stránku,finále a perfektne do role vcítenu Natalie si to tých 7/10 zaslúži. No Arnofsky by už mal presedlať, začína to byť nuda.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Nemám pocit, že by to bolo menej zábavne ako časti zo starých sérii, nápady a hlášky su fajn aj český dabing ostal pri starom a dodáva tomu tu správnu chuť, akurát nechápem prečo len 3 časti ?! Tie predsa nemôžu nikoho dostatočne uspokojiť. Ale aj tak veľká spokojnosť a príjemne zaspomínanie.
Drsný Harry (1971)
Tak som sa konečne dostal k Drsnému Harrymu aj ja a bol som spokojnejší viac ako som čakal hlavne v prvej polovici potom to už bolo dosť naťahované ale ostatok skvelý. Clint je megadrsňák ktorý s hot-dogom v ústach zachráni banku pred lúpežou, hláškuje v každej druhej vete a kopa dalších vecí. Záporak je jeden z najodpornejších parchantov ktorý keby sa dostal hocikomu do ruky tak by ho musel rozrezať na 10 častí, aspoň ja by som to musel spraviť.
Firefly (2002) (seriál)
Tento seriál nieje o efektných bitkách, laserových zbraniach ani podobných digitalných hovadinkách na ktoré sme pri sci-fi zvyknutý, to čo tento seriál robí jedinečný a kultový sú skvelé postavy, prirodzene hrajúci herci a originálne spojenie dvoch oblúbenych žánrov. Klenot
Fotbal za mřížemi (2001)
Trestná lavica je o niečo dynamickejšia, ale keď sa na trávniku objaví Jason Statham ako bránkar "mních" tak pod 4* ísť nemôžem.
Galaxy Quest (1999)
Týžden dozadu som ani nevedel, že tento film existuje a keď som si ho teda teraz pozrel no čakal som síce viac ale sklamaný som rozhodne nebol. Nápaditá poloparódia hlavne na Star Trek ale aj iné sci-fi, fanušíkovia museli mať stohto veľkú radosť. 7/10
Harakiri (1962)
Dlho ma takto nezaujal príbeh vo filme. Výborní herci, hudba, prostredie, atmosféra, súboje (čo som nečakal).