Recenze (330)
Vlkochodci (2020)
Jako vždy geniální.
Potíže s Arizonou (1987)
první film, ve kterém jsem viděl nicolase cage hrát, to mluví za vše
Strom života (2011)
Malick jako vždy uchvacuje, dojímá a hlavně nechává zamyslet. Zde k tomu slouží i dlouhé poetické scény, bez kterých by divák jinak nemohl nechat pracovat mozkové závity. Famózní.
Nejkrásnější manželka (1970)
strhující, živelné, poučné
Perníkový táta (2008) (seriál)
nemám slov, breaking bad převyšuje ostatní americkou seriálovou produkci na všech úrovních. kde ostatní seriály bodují v jednotlivích kategoriích, breaking bad exceluje na všech frontách: herci, kamera, hudba etc., a vyhrává především dokonalým scénářem, který zcela přirozeně dokáže přetvořit nudného středoškolského učitele v tonyho montanu.
Top Gear: US Special (2007) (pořad)
za alabamu
Omar (2013)
pyramus a thisbe v palestinském podání vřele doporučuju
Dekalog - Dekalog VII (1990) (epizoda)
silné velmi silné
Sedm psychopatů (2012)
možná by se nějaké mouchy našly ale za poselství a toma waitse musím jít do plných
Dekalog - Dekalog IV (1990) (epizoda)
velmi ucelený a provokativní pohled