Recenze (581)
Jeden svět nestačí (1999)
vcelku zaujimava bondovka, ktora ponuka vsetko co sa od akcneho filmu ocakava. Akcia, vybuchy, strelba a nadherna Denise Richards.
Transformers 3 (2011)
prilis mnoho skodi. Velmi vela robotov, malo zujimaveho a nekonecna pomsta uz trochu nudi.
Povolení zabíjet (1989)
zalubil som sa do Talisi. Ale tie kusky s nakladiakom prehlusili aj moje city.
Hanebný pancharti (2009)
zaujimava alternativa na vitazstvo spojencov. Quentin ma zvlastny pohlad na to ako ma film vyzerat. A istym sposobom je to uzasny pohlad. Volba hercov excelentna a Waltz "wunderbar", Rothove hostelove kusky udivujuce (najma s basebalkou) a co ma najviac nadchlo boli pasaze kde sa nehovorilo anglicky. I napriek mne chybajucim titulkom mi vyrazy tvary hercov napovedali dost. Aj tak, pre mna prilis natahovane a nezaujimave.
Asterix dobývá Ameriku (1994)
bolo mi cudne iba preco sa postavicky volaju inak. Inak Indiani nemaju chybu :)
Dech života (1987)
zaujimave (alespon pre mna) je, ze prve casti s novym Bondom ma zaujmu najviac (az na Lazenbyho). Navsteva Cesko-Slovenska pobavila, elektricky tiez (prezil som v nich mladost) a i pribehovo sa to dalo vydrzat. Jedine co mi vzdy na obraze vadilo bola Bondgirl. Predchadzajuce dieli mali lepsi vkus.
Traces of Death V: Back in Action (2000)
trochu soku, trochu smiechu. Dokument sa aj nadalej nesie v duchu Traces of Death, ale snaha odlahcit morbidnost a hrozu "profesionalnym wrestlingom" zjavne nefunguje.
Asterix v Británii (1986)
velmi pekna rozpravocka, pri ktorej som sa velmi pobavil na stvarneni britskych zvykov a britskeho chovania.
Moucha 2 (1989)
"oldschoolove B-ecko". Hodinove natahovanie a 15 minutove vyvrcholenie. Potesilo hlavne to typicke prevedenie horrorov z 80. a 90. rokov, kde sa morbidnostou a krvou nesetrilo. Zaverecna "larvicka" ma ohromila. Zaujimavejsia ako ustredny netvor.
Asterix a překvapení pro Cézara (1985)
vydarena cast, pri ktorej sa mi kutiky ust len tak dvihali do usmevu.