Recenze (7)
Poslední vlna (1977)
Divný film, byť má jakési hypnotické kouzlo. Ale jinak nechápu, proč je obvykle vysoko hodnocen. Příběh je dost banální a uhodnutelný, celé je to zdlouhavé a místy nudné.
Silent Hill (2006)
Atmosféra je dokonalá, skoro jako byste hráli hru, konec hezky chytsá na druhý díl. Výtvarně skvěle udělaný film, šílený kat s pyramidou na hlavě je ztělesněná noční můra. Ale (SPOILER!!) upalování dětí je na mě docela moc a nebylo mi z toho nejlíp...
El Dorado (1966)
Klasika s neodolatenými Waynem a Mitchumem, skvělé scény s "medicínou" a berlemi :-)
Hledáme Ydol (2006)
Pěkně cynická podívaná a Denis Quaid je dokonalým Bushem mladším. Hugh Grant je taky mnohem lepší jako parchant než jako zmatené jehně v dřívějších dobách.
Černý korzár (1976)
Hvězdičky jsou hlavně z nostalgie. Kabir Bedi mě kdysi naprosto dostal :-)
Drákula (1979)
Podle mě nejlepší adaptace Draculy vůbec, Coppolova verze naopak nic moc a proti tomuto už vůbec. Obrazová lahůdka, přiměřeně strašidelně romantická.
Elektrické sny (1984)
Pohádka, která ve mně vzbuzuje nostalgické vzpomínky na osmdesátá léta...