Poslední recenze (4 762)
Dexter (2006) (seriál)
Ve své době jsem Dextera zaregistroval, ale protože mě sérioví vrazi nějak zvlášť neberou a seriály svým způsobem taky ne, nechal jsem to projít kolem. A jako u spousty věcí k nich chodím a dostávám se až později, došlo nakonec i na Dextera. A jsem z něj trochu rozpačitý. Na jednu stranu se mi líbí, že je Dexter úplně obyčejný, a tady pochvalu pro Halla, že ho vzal a pojal civilně. Na druhou stranu se Dexter občas až nepochopitelně choval jako magor a v naprostém protikladu k jeho stylu a kodexu. Ale tak chápu, příběh se musí nějak hýbat. A tak tu na pozitivní dojem zůstaly vedlejší postavy. Carpenter mě vždycky něčím prudila, tady jsem si ji užíval. Bavil mě Batista. A jo, konec osmé série je fakt divný.
Volha (2023) (seriál)
"Třesu, třesu!" - kurva, jak v jednom slově či frázi trefně vystihnout atmosféru doby. Dneska by to asi bylo "platím", ale i tak to vlastně pořád sedí. Tam, kde Vyprávěj občas kulhalo na obě nohy, to Volha valí na plný plyn. Ještě jsem kousek té doby zažil, samozřejmě, je tu autorské přehánění a jako případný dokument se to tak úplně nedá brát, ale občas jsem měl ten úsměv nakyslý, občas jsem se smál nahlas. Čistě subjektivně oceňuji poměrně dost ženských postav krev a mlíko. Ocenil bych více hlubších ženských postav, ale Melíšková s mou oblíbenou Hybnerovou mě takřka až rozsekaly.
Rytmická sekce (2020)
Jsou herci, kteří ustrnu v jedné poloze (ne nutně špatné) a tu pak aplikují do jakéhokoliv filmu, v němž hrajou. Lively byla v každém filmu, co jsem s ní viděl pokaždé jiná (a popravdě, kdyby nebyla napsána v titulcích a neměla tu výraznou pihu na obličeji, ani bych ji tady nepoznal. Klad. Ač je nutná jistá zkratkovitost, neudělali z její postavy nemilosrdnou drsnou vražedkyni, která se neohlíží a jde "přes mrtvoly". Klad. Hezké prostředí. Klad. Hudba. Klad. I v akčních scénách pomalejší tempo. Klad. Ani ve svém žánru to není žádné veledílo, ale koukalo se na to fajn.