Recenze (552)
Nahý (1993)
Je to sice skvěle zahraný, ale jinak je to zbytečný film o ničem ...
Kmeny - Thrash metal (2015) (epizoda)
Ještě větší průser než Meatheds ...
Kmeny - Hipsteři (2015) (epizoda)
Celkem paradox že zrovna díl o hipstrech je ten nejlepší ...
Kmeny - Meatheads (2015) (epizoda)
Čistej průser ...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
6x ******
Kung Fury (2015)
TANK YOU :D
Chappie (2015)
SUPER!
Jupiter vychází (2015)
Velkolepá fantasmagorie s klasickým schématem, která mě dost bavila ...
Šéfkuchař na grilu (2014)
...ale jo :)
Mechanik zabiják (2011)
Parádní oddychovka