Recenze (24)
Konkurenti (1992)
Pro mě zklamání, souhlasím s Djkomou. Herecky vyborny, ale celkovy dojem rozpačitý..
Bratři z donucení (2008)
Nevkusný, místy až nechutný.
Vzpomínky na lásku (2004)
Pro mě zatím nejlepší korejský film! (ještě krásnější než ...ing)
Chuck (2007) (seriál)
Chuckovi jsem přišel na chuť rychle. Seriál bohužel sráží trochu rozkolísaná úroveň epizod i postav. Zvlášť když se objeví "sis" Ellie nebo nudný Morgan. Ale ostatní postavy se povedly, čím dál radši mám Johna Caseye! :-)
Neuvěřitelný život rockera Coxe (2007)
Líp než havLord bych to nenapsal. 3 a 1/2
Král Králů (1963)
Originální nápad, ale zpracování hodně poplatné době. Dost jsem se nudil. Nejlepší byly epizodní role Brodského a Kemra :-)
Mládí v trapu (2003)
Ideální komedie pro třicátníky, Frank The Tank nemá chybu! (doporučuje se shlédnout bez manželky :-)
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Srdeční záležitost.. :-)
Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story (2005) (video kompilace)
Jsem velký fanoušek seriálu, ale tohle je zklamání. Pár výtečných gagů tam je, ale na celovečerní stopáž to nestačí. Navíc ten trapný prdící humor na konci.. :-/
Moje bláznivá polynéská svatba (2006)
Půjčil jsem si DVD na základě hodnocení tady na ČSFD ("díky", marivete a Lewi!), ale po 20 minutách jsem to musel vypnout, na to se prostě nedá koukat, jak je to pitomý.