Recenze (3 495)
Spravedlnost Bunny Kingové (2021)
Uf, tak toto bol pekelný 'záhul' na moju psychickú pohodu. Veľmi ťažká, depresívna sociálna dráma o ženskej, ktorá nemá kde bývať, deti jej zobrala sociálka a umiesnila k pestúnskej rodine, avšak snaží sa získať ich späť. Na tento film treba byť fakt dobre emočne nastavený. 80%
Hříšnice - Část VIII. (2021) (epizoda)
Síce vysvetlovačka jak sviňa na konci, ale aspoň dôstojné zakončenie 4.série, keď to porovnám s trojkou.
Nitram (2021)
Caleb Landry Jones... Nikdy som ho nemal rád, ale tu dokazuje svoje mega herecké kvality! Samotný film je veľmi ťažká depka! Judie Davies by mohla byť jeho babkou! Jeho foter mi zase pripomínal Billa Pullmana s extra kilami naviac. Tento film rozhodne nyvylepší psychickú pohodu. Už len ten názov ,prečítaný odzadu, neveští nič dobré.
Bod varu (2021)
Presne, kokotkovia za barom majú vždy pohodičku! Makal som v podobnej reštike v Surbitone, nedaleko Londýnu. Kým som pospratal všetko a prišiel ako posledný na bar, kuchári s čašníkmi mali už dve lajny v sebe a dve pinty piva, zatiaľ čo ja som ešte nestihol uschnúť od potu. Ale o tom som nechcel... Toto, čo sa udeje vo filme, sa nestane v jeden deň. Tieto situácie sú síce tu, ale tvorcovia sa ich rozhodli zakomponovať do jedného dňa, aby divák mal zážitok. P.S. Môj chef skončil tiež tragicky, mimochodom.
Piligrim (2018)
Je to o chlapíkovi, ktorý ma amnéziu a nevie, kým je. Do chvíle, kedy sa nevie, kto je, je film parádny. Potom už sa to rúti do takej melodrámy pritrúblej. Mal som pocit, akoby to po hodine do rúk vzal niekto iný. Ale stále si to u mňa tie štyri zaslúži.
Půlnoční slunce (2016) (seriál)
Oscar Skagerberg akoby bol dvojičkou Christian Bale! Skoro som odpadol! To je podoba!
Chapelwaite (2021) (seriál)
Adrien Brody šepká ako chuj snád' polovicu seriála!
Pitbull (2021)
Nový Pitbull je o tom, ako nasratý Gebels ide po chlapíkovi, ktorý vyrába bomby a unáša ľudí. Osobne musím však povedať, že som celkom sklamaný. Vega všade na Insta a FB dáva reklamy z premiéry, celebrity vedú skvelé kvetnaté reči, že sa máme na čo tešiť a ja som sa tešil, jak malý Jarda a ono to taká bomba nebola. O chlapíkovi, ktorý prebral vedenie v pruszkowskom gangu a vyrobil 47 bômb, som očakával asi nadštandard. Nechápte ma zle, film je zručne natočený ale ničim výstredným ma nejako nezaujal. Už som sa po čase začal vrtieť na riti a netrpezlivo očakával koniec. P.S. Za najlepšiu scénu filmu ja osobne pokladám, ked sa Gebels dozvie novinu od svojho syna a zistí, aký jeho syn je strašný chuj. To ticho rozprestierajúce sa priestorom a zúfalstvo na Gebelsovej tvári, tá bezradnosť a bezvýchodiskovosť situácie, ktorú Grabovski svojou mimikou zahral,ma totálne rozsekalo! Andrzej Grabowski je jednoducho pán herec!
The Long Call (2021) (seriál)
V 25. minúte 4. časti som to odhalil (a možno i trochu skôr) a hoci táto posledná epizoda to celé nakoniec tak trochu pochováva, udeľujem poctivé štyri hviezdičky! Za skvelú kameru podfarbenú depresívnymi hudobnými tonmi, a potom ešte aj za parádne herecké výkony! Občas som mal pocit, že sledujem škandinávsku záležitosť. Angláni toto vedia výborne zmáknuť; urobiť z rodinnej drámy kriminálku.
Paper Tiger (2020)
Veľmi ťažká depka, ktorá bude ešte dlho trvať po tom, ako film skončí. Záver brutálny!