Recenze (3 494)
Znaky - Epizoda 6 (2020) (epizoda)
Luxusné zvraty v deji. Silno pochybujem, že pozerám poslednú seriu. To budú ešte pekné šupy...
Cardboard Gangsters (2016)
Brutálna adrenalínová jazda so zlovestnou atmosférou v ovzduší. Film so mnou zalomcoval statočne.
Somers Town (2008)
Absolútna šupa, klenot, záplata na ubolenú dušu! Thomas Turgoose zosobňuje presne to, čo ja na Anglánoch osobne najviac milujem: stopercentné zaujatie sa totálnymi chujovinami a na druhej strane úplné matie v guloch dôležitých existenčných záležitostí! Ten chalanisko oblečený v župane bol stelesnením zenového Majstra! Už dlho som nevidel takýto super mini mega film. Veľké dík posielam preto kolegovi hygienikovi , ktorý ma dnes nasmeroval tým správnym smerom!
Synové Dánska (2019)
Dosť nelogických až absurdných situácií mi nedovolí ísť s hodnotením nahor. Zo všetkých napríklad tá jedna v kostole. A vo filme ich teda pár na hlavu postavených je.
Ke hvězdám (2019)
Film síce pre baby, ale dokázal ma chytiť mocne za gule!
Candice za zrcadlem (2017)
Veľmi temný a ponurý film s "haluškami" a so zmrdmi, ktorým prajete pomalú a bolestivú smrť.
Bídníci (2019)
Tep v kľude 220 bpm!!! Nôž sa mi vo vrecku v jednom kuse otváral! Na šľaktrafenie...
Návštěvníci (1983) (seriál)
Adam Bernau sa pre mňa stáva najobľúbenejším detským hrdinom v dejinách kinematografie!
Blood Quantum (2019)
Výborný vizuál, super kamera, slušné gore scény... Vadilo mi však, že dramatická linka bola úplne nezáživná a o ničom. Navyše jeden z hlavných hrdinov (Lysol) bol nielen že ukrutný čurák, ale i svojim zjavom nesympatický chuj a vždy, ked sa objavil na scéne (čo bolo takmer furt), mal som chuť vraždiť. Tiež prítomé tehotné baby (v hociakom filme) sú predzvesť otravného filmového zážitku. Napriek tomuto si to tie tri hviezdičky úplne vpohode zaslúži. P.S. Ak by takto vypadali epizody TWD, ten seriál by bol úplne iný level!
Dublin Murders (2019) (seriál)
Toľko kvalitných podpásoviek, ako v záverečnej epizode, som ešte snád pokope ani nevidel.