Recenze (566)
Probuzení (2007)
V pohodě film. Začátek a rozjezd slabý, chladný.. Od chvíle jak šel Clayton na operaci a posléze nastálo při operaci "probuzení" jsem film opravdu žral a nemělo to chybu. Jak film skončil, na jsem chtěl dát v emocích 5*. Tak mě ten film, resp. od zmíněného probuzení bavil... S odstupem času to vidím na krásné 4*.. Líbil se mi zvrat, jak Claytonova "přítelkyně" najednou byla největší mrcha a ne holka, která si chtěla Claytona vzít. Plus maminka Claytona, která v čekárně přišla na kloub a dala své srdce svému synovi, aby ho zachránila. Mezitím v posmrtném životě povyprávěla co se jak stalo a tím se to krásně dozvěděl i divák... Super zažitek.. 80%
Hlas Česko Slovenska (2012) (pořad)
Čekal jsem to upřímně horší. Je to změna, něco jiného, než předchozí - česko hledá superstar, x-faktor, československá superstar.. Ano je to jednoduché, ale aspoň můžu vidět něco nového. Mě to upřímně bavilo a jak už jsem říkal, líbilo se mi, že je to něco nového - porota nevidí zpěváka jak vypadá, ani kolik je mu let, a tak se musí rozhodnout pouze sluchem... Původně jsem se na to včera ani nechtěl dívat, ale jak jsem viděl upoutávku, tak mi právě to, že porota neviděla soutěžící navnadila. A potom jsem nelitoval, bavilo mě to.. Zatím 3*...:-)
Boj (2007)
Mírně nadprůměrný akční hriller s tradičně skvělým Jasonem Stathamem v akčních filmech a i Jetem Lim. Film není bůhvíjak oslnivý svým dějem a kvalitou, ale akční řezba to nahrazuje. Fanoušci akčních filmů jsi přijdou na své. Ty jako mě tento film na srdci příjemně zahřál a potěšil. Celkově ale jak už jsem psal - mírně naprůměrný akční film a hodnocení nejspíš odpovídá.. .. 60%
Ronin (1998)
Slušný akčňák, slušné scénky, honičky v autě, střílení... Ale mezi nima prokecaný film co mě moc nebral, krom.první hromadné domluvě na akci....Dobré herecké obsazení výkony Roberta De Nira a Jeana Renoa... Celkově víc jak 3* ale určtě nevytáhnu... 60%
Jurský park 3 (2001)
Mírný nadprůmě... Solidní efekty s dinosaury, jinak nic nového... 55%
Stíny strachu (2004)
Škoda, prvních 20 minut to vypadalo slušně, ale s odstupem času jsem zjišťoval, že tento film je hodně chaotický a zmatený. Některé scénky mi moc logiku nedaly, a proto "jen" dvě hvězdy... 40%
Daredevil (2003)
Velmi slušný komiksový film, co nezklame a neurazí. Skvělé souboje, skvělé efekty (přišlo mi tak 2,3 roky zpět, ale 2003 určitě ne.. A celkově dobrý nápad a provedení... 70%
Šéfové na zabití (2011)
Legrační, zábavná a pohodová komedie, s šéfy na zabití pro pobavení.. Můžu doporučit, na odreágování a zlepšení nálady ideální.. 70%
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Něco pro mě. Na tento film jsem se dlouho těšil, až si ho stáhnu a zkouknu.. Nezlamalo, ba naopak takové typy filmu odehrávající se ve vězeňakém prostředí mě vždy zahřejou a tším se na ně, protože to je můj šálek kávy. I přesto, že většina filmu je ve formě mluvení a kecání, tak i tak jsem film každičkou minutku "žral". A na co jsem čekal, závěrečná bitva a spoura nemá chybu. Možna jich mohlo být o něco víc, ale i tak velká spokojenost a 5 hvězd. 85%
Cesta (2009)
Pochmurné dobrodružné drama, které na zlepšení nálady bych volil jiný film:-) Celkově kvalita filmu nebyla špatná, ale nějaká ta jiskra nebo nevím co, mi ta chybělo.. 60%